Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har nu efter att vi skaffat eget släp tagit tag i hästens lastträning igen.
Hon har alltid gått att få på när vi åker, dock har vi...
Hästhantering
Läser allt som oftast om det som rubriken säger, att man knappt kan leda sin häst i grimma och grimskaft, att det är problem vid intag...
Hästhantering
Hämtade en ohanterad 5 årig Welsh valack i fredags. Han visade sig snabbt ha både gång och hoppkapacitet och ett fantastiskt psyke. Han...
Hästhantering
Hej! jag har en islandshäst som drar tyglarna/Grimskaftet ur händerna från mig i ridning och hanteringen. han är väldigt stark och jag...
Kropp & Själ Hur får man personen att förstå att hen måste söka vård för det och inte kan lägga allt på sin omgivning? Personens partner får dra hela...
Hundträning Ah, jag trodde de hade båda varianterna. Finns en del träningskoppel för bruks som har dubbla stopp, får kanske leta reda på ett sånt om...
Hundavel & Ras I så fall borde hon ju titta på vinthundarna. De är förvisso inget för den som vill ha framgångar på lydnadsplanen, men tränar man korta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.