Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

I
Hästhantering Hej alla häst människor.:laugh: Det är så att jag kpöpte mig en nord svensk i mars, världens goaste kille, tills man sätter sig på...
2
Svar
37
· Visningar
4 181
Senast: neferra
·
Hästhantering Hämtade hem en ny häst i fredags, ett 6-årigt sto, gudasnäll i all hantering. Problemet är dock att hon hoppar ur hagen! Hon kom sent i...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 527
Senast: vickis
·
Hästhantering Ja, jag kan väl börja med att berätta att Vega, mitt svenska halvblodssto på 14 år, är sjuk. Hon har inflammationer i båda frambenens...
2
Svar
32
· Visningar
3 323
Senast: Brun
·
W
Hästhantering Min lilla häst har alltid varit lite svårfångad, även hos förra ägaren. Jag köpte honom i slutet av förra sommaren. I början när vi...
Svar
15
· Visningar
1 745
Senast: Lager
·
N
Hästhantering Är det någon som håller på med Parelli i Boråsområdet? Jag har nyss börjat och känner mig ganska ensam...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: NAndersson
·
Z
Hästhantering Hej, Jag har två hästar varav en är egen uppfödning på 11 år. Jag började redan när han var liten att vänja honom att vara ensam både...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: earthborn
·
Hästhantering Jag kommer få H**ks repgrimma i akryl, men går det att ändra storleken mycket på den ? Jag ska lixom ha den på en liten B-ponny :p Och...
Svar
9
· Visningar
1 423
Senast: Vinna
·
Hästhantering Vet att det finns jätte många såna här trådar, men väljer ändå att beskriva mitt/vårat problem. Har en halvblodskille på 170 på 5...
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: Arwyn
·
N
Hästhantering Hej! Jag undrar om någon har några tips på hur man kan få längre man. Jag har redan ganska lång man, men den vill inte växa sig längre...
Svar
18
· Visningar
2 429
Senast: Syrpa
·
B
Hästhantering Hej Just nu letar jag efter ett hingstsläpp nu i vår här nere i södra sverige. Ska inte ha med mig någon häst utan jag ska bara vara...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Ankpower
·
R
Hästhantering Hittade inget forum som stämde in bra på min fråga, så jag testar här :p Min häst är spänd vid sadling och uppsittning, kom från...
Svar
1
· Visningar
1 081
Senast: ElCamino
·
  • Låst
Hästhantering vad tycker ni om den är hanteringen för att rida in en häst? http://www.youtube.com/watch?v=Oz2GWsKDo_0&feature=fvw
6 7 8
Svar
141
· Visningar
14 574
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Herr L är väldigt bra på passivt motstånd och civil olydnad typ :devil: Skämt åsido, han står och smådrar i benet vid skoning, hela...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 380
Senast: Mooch
·
Hästhantering Hej alla på Buke! Vore roligt att få höra hur ni tänker er sambandet mellan unghäst-problem och tidig hantering. Jag tycker det är...
Svar
17
· Visningar
1 620
Senast: Korven
·
J
Hästhantering Har ett connemarasto(152cm), född -05. Har haft henne drygt 9 månader nu och hon var väldigt grön när jag köpte henne. Har, som alla med...
Svar
19
· Visningar
3 087
Senast: JennyMedin
·
Hästhantering hej! min häst, som jag har haft i 7 mån, har börjat sparka efter mej i hagen och springer bara omkring:( hon har aldrig gjort så...
Svar
11
· Visningar
1 278
Senast: buspoona
·
P
Hästhantering Min häst spänner sig jätte mycket när jag ska lägga på sadeln. Har försökt att göra lite NH övningar men det funkar inte så bra...
Svar
18
· Visningar
1 986
Senast: Sjunior202
·
Hästhantering Kom inte på någon bättre rubrik. Såhär är läget. Min 8åriga lillasyster har fått en ponny. En 10årig shetlandsponny med mycket motor...
2
Svar
32
· Visningar
3 156
Senast: GotAsecret
·
R
Hästhantering Hejsan. Jag har en Islandshäst som jag upplever som väldigt intelligent och underbar. Men han har nåt problem. Vi säger att jag rider...
Svar
8
· Visningar
1 695
Senast: Jenny
·
K
Hästhantering Visste inte vart jag skulle lägga tråden mod får gärna flytta om den ligger fel :) Jag har ett mycket smäckert fullblodssto som...
Svar
14
· Visningar
2 105
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka