Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Träning Hej :) Jag brukar vara och rida i ett stall med bara fjordingar...Dom är ganska tröga och så. Om man t.ex ska göra halt måste man dra...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: __joa
·
Träning Jag behöver, som rubriken säjer, hjälp... Problemet är nog inte svårlösligt, men jag behöver någon som kan tala om hur jag ska göra...
2
Svar
26
· Visningar
2 038
Träning Hej! Jag har precis släppt i hop mina ungästar en hingst ettåring och vallack tvååring i samma hage. Dom har inte gått i hop innan. 2...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: mizz
·
A
Träning Jag söker en praktikplats till kommande höst och jag är väldigt intresserad av att lära mig NH. Jag är så gott som nybörjare på NH men...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: Rimfaxe
·
G
Träning Funderar lite över mej och min häst. Vi har ett speciellt förhållande. Jag älskar i alla fall henne sanslöst. Ibland kan jag bara känna...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Elisha
·
Träning När jag löslongerar min tös så brukar jag göra övergångar i skritt, trav och halt.. alltså skritt, trav, skritt trav, skritt, halt...
Svar
6
· Visningar
761
Senast: Tibra
·
Träning Jag är en usel ryttare. Men min häst älskar mig. Så är det faktiskt. Han bodde hos en tjej innan som var en urduktig ryttare. Har...
2
Svar
33
· Visningar
3 493
Senast: månFare
·
S
Träning någon som kan förklara hur man gör för att lära hästen ställa upp korretkt??
Svar
14
· Visningar
1 579
Träning Har ett sto som är helt underbar, men inte speciellt utbildad vilket jag/vi jobbar på mycket just nu. Hon har en underbar skritt och nu...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: *mathilda*
·
Träning Jag har "på äldre" dagar skaffat mig en foderhäst och innan dess inte ridit på x antal år. Jag känner att jag är fullkomligt oduglig...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Nicolina_
·
T
Träning Ja nu är det nära. Om min dotter nu beslutar att lägga av o vi säljer hennes ponny p.g.a ointresse då blir jag själv i stallet. Då vi...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: Luleå
·
L
Träning okej ni kasnke läst min tidigare tråd, nu är det så att jag har bestämt mig lite för att försöka få tag i honom .. denna shettis hingst...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: Skreppur
·
S
Ridning Nu har jag läst igenom Bents böcker för 100:e gången och nog hittar man alltid nåt nytt man börjar fundera på... :) Det står att...
2
Svar
25
· Visningar
3 557
Senast: Sirocco1
·
E
Träning Hej, jag har 2 sköthästar som jag tar hand om. Men eftersom jag måste hinna med skolan och annat så hinner jag bara vara där på...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Emmaaaaa_
·
J
Träning Hej! Har ett stall på 3 boxar, 2 av dem är hästboxar dvs 3*3 men sen har jag en ponnybox. Undrar hur stor den ska vara för att där...
Svar
2
· Visningar
6 173
Senast: janina_george
·
J
Träning Det skulle vara så himla kul o veta vart alla Bukare står o hur stallet "är"! Trivs ni? Funkar allt? osv Här kommer info om mitt...
2
Svar
22
· Visningar
2 499
Senast: Lazio
·
I
Träning Jag sitter här och försöker räkna ut en foderstat till min lilla unghäst men det går inte så bra. Hon fyller fyra år till sommaren...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Madick
·
M
Träning Hade en mindre diskussion med min mamma igårkväll om hurvida man bör rida när man är nervös. Hon genom sitt jobb tagit del av en...
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: shampiz
·
Träning Jag skulle vilja veta vad ni tycker om vikt på ponny! Jag väger 60 kg och rider fortfarande min d-ponny som är 144 cm hög. Hon går 6-7...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: hanoirocks
·
A
Träning Jag efterlyser en häst som heter Calamity Jane hon är född 1999 Jane är en brun skäck ca 169 hög. Jane är hälften halvblod och hälften...
Svar
3
· Visningar
945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka