Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Tycker att vår katt tappar så mycket morrhår :confused: Växer det ut nya hela tiden ? Bara i dag har jag hittat två stycken, och...
Svar
2
· Visningar
8 869
Senast: Nettan83
·
K
Övr. Katt Hittade just denna sida www.yttermera.se och kunde inte hålla mig för skratt. OJ, vad mycket man kände igen. :banana: :rofl: :rofl: :D
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Nettan83
·
M
Övr. Katt Brukar ni använda en och samma sked och konservöppnare till katt maten och då har en annan öppnare som ni använder när ni öpnnar andra...
Svar
16
· Visningar
1 617
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Jag och sambon ska åka bort en weekend senare i höst. Vi åker på fredag eftermiddag hemifrån och kommer hem igen sent på söndag kväll...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: aemaria
·
B
Övr. Katt Vi har fått en ny medlem i familjen, en liten kattkille på 11 veckor. Han var jätteduktig i början, då gick han så snällt på lådan men...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Alla kloka bukefalister, hur ska jag göra?? Har ställt upp för en kompis nu och tagit hand om hennes katt medan hon jobbat (praktiserat)...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: Paddington
·
Övr. Katt Jag bor jättenärma ett stort koloniområde och nu börjar sommarens katter dyka upp i mina katters matskål.I sommras stod jag ut för då...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Kan man ställa ut dom? För annars är mina två jättefina, men vi har ingen aning om vem som är pappan till nån av dom :p
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu kommer jag på nya saker hela tiden här ;) Som en del kanske har sett får jag hem kattungar snart. vi bor på tredje våningen och ska...
Svar
9
· Visningar
3 379
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag har 6 stycken katter varav 3 är hanar. Kastrerade. En av hanarna är mycket ute och vandrar. Brukar väl komma hem 1-2 gånger i...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Jag håller ju på att delvis övergå till mjukmat åt katterna. De äter Mjau, och vi provar oss igenom smakerna, och det verkar som om...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Får snart hem de efterlängtade kissungarna Svante och Bosse :banana: När kan jag tidigast kastrera dem? :confused: Nån som minns...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: snurpe
·
C
Övr. Katt Har två katter som jag skulle vilja ställa ut (siameser). Vad ska man göra? Hur går en kattutställning til? vart skall man vara medlem...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: loveponies
·
F
Övr. Katt somali är och förblir den vackraste kattrasen. ingen är finare . enligt mej . Puss
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Tviggy1081
·
K
Övr. Katt Svalorna gjorde rätt som flyttade till grannen i år, för OJ vad mina nyutsläppta kelgrisar jagar! Hela gårdens framsida känns som den är...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: fiaskurken
·
Övr. Katt Var köper man det?? Finns det i djuraffären? brukar ni använda det till något? :)
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: IsaIrina
·
T
Övr. Katt ...och en tatuering rikare har min katta blivit. Hon sövdes i morse kring 10-tiden och vaknade för bara någon timme sedan. Vad jag...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Heulwen
·
P
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Någon mer härifrån som ska till Göteborg på lördag 21/8-04?
Svar
7
· Visningar
791
Senast: palle
·
Övr. Katt :crazy: Min lilla katt som bor kvar hos mina föräldrar, är dålig. Hon har varit borta i flera dagar, och nu har hon kommit hem...
Svar
13
· Visningar
1 090

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka