Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hejsan!! Vi har två katter (pojkvännens egentligen). Den ene, Sigge är en stor och lite överviktig bondkatt. Han skulle verkligen...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Sol
·
J
Övr. Katt Jag har chipmärkt mina två kattungar för ca 3 veckor sedan. Igår upptäckte jag att en av katterna har en knöl, stor som en ärta, precis...
Svar
2
· Visningar
1 350
Senast: loveponies
·
Övr. Katt I går körde jag ihjäl någons katt. Någon sitter förmodligen och väntar hem sin katt nu och väntan kommer att bli förgäves på grund av... 2
Svar
29
· Visningar
2 191
Senast: Priscilla
·
K
Övr. Katt Med jämna mellanrum hittar jag på nya smeknamn - ofta pinsamma sådana - åt Snuttis, som jag sedan kallar honom för, och sedan inser att...
Svar
5
· Visningar
1 440
·
T
Övr. Katt stackars kissen, vi får nog opperera vår kisse katt, han har fått gräs i halsen och om det inte kommer loss måste dom söva och ta bort...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Tomaten
·
M
Övr. Katt Robin har fått en slipers över ryggen. Han sprang i vägen när min man välte över en slipers och den väger MYCKET! Han kravlade sig loss...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Fengur
·
M
Övr. Katt Är det någon som är duktig på katter här... Jag VET att ingen kan ställa någon diagnos på min kisse, men nån som har några förslag...
Svar
1
· Visningar
1 100
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Är det verkligen sant att "orange" katter alltid är hanar, eller är det en skröna? Alla orange-tigrerade katter jag känner ÄR verkligen... 2
Svar
33
· Visningar
18 346
Senast: Chlo
·
N
Övr. Katt Jag har fortfarande inte 100% koll på färutfall, men jag har ju märkt att här finns en hel del andra som har det... ;) Vad blir det...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: NinaNina
·
A
Övr. Katt Ja, vad händer egentligen då, och varför låter katter så himla olika? Våran Måns spinner overkligt högljutt för det mesta. Det här...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: ang
·
Övr. Katt har troligen men av mina katter. Var inne hos vetrinären onsdag förra veckan och de sa att de trodde det vart det. Har haft problem med...
Svar
8
· Visningar
4 173
·
Övr. Katt :( :( :( Kom hem i förmiddags från gårdagens kräftskiva och finner min Katla-skatt dålig :cry: Hon bara kräks och kräks...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: Guatemala
·
Övr. Katt Är det lagom mängd till tre vuxna katter? Hundarna äter ungefär så mycket, men de väger 30 kilo styck och katterna väger väl runt 3 kilo.
Svar
1
· Visningar
610
·
Övr. Katt Det närmar sig för kastrering för min lilla tjej. Problemet jag har nu är att jag har en hankatt hemma oxå, och de här två de leker...
Svar
5
· Visningar
3 327
Senast: amorina
·
P
Övr. Katt Vi har idag fått hem vår andra katt :love: En liten randig pojke, sällskap till Tarzan 3 årig kastrat. Tarzan har inte nån bra...
Svar
3
· Visningar
813
·
Övr. Katt Vill gärna veta vad färgerna å mina katter heter på "fint" språk ( :p ), gärna även engelska. Och min katt Stinas exeriör, kort/lång...
Svar
6
· Visningar
1 664
·
Övr. Katt Min gammla pisse som bodde hos mina föräldrar dog idag. Han var 11 år och ganska överviktig Han har varit slö och loj i ca 1,5 vecka...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Finns det något land förutom Norge som man kan ta in unga kattungar från? Alltså som inte har rabies mm? Funderar lite på att... 2
Svar
28
· Visningar
1 686
·
Övr. Katt Skulle bara hem om på lunchen idag o kolla till hästarna o kisen som gick där hemma i väntans dagar... o när jag stod utanför dörren så...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: Lejonflickan
·
Svar
3
· Visningar
714
·