Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt att en katt är med ungar? :confused: Finns det något speciellt som gör att man se det på katten? Eller kan man känna på magen...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Ammi_L
·
K
Övr. Katt Min honkatt ("bondkatt") har en tid haft ett öga som runnit väldigt mycket. I ögat ser det inte irriterat ut på något sätt. Idag visade... 2
Svar
22
· Visningar
10 508
Senast: Elftor
·
Övr. Katt http://homepage.ntlworld.com/wilkins/869.jpg
Svar
7
· Visningar
748
Senast: dragonlady
·
Övr. Katt Idag ska jag åka med min kisse till vet. för att röntga frambenet. Han har haft ont i 1½ vecka nu och det blir inte bättre... :( Hoppas...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej på er! Får snart hem två kissungar, och har börjat fundera på vad jag ska ge dom att äta. Förr när jag har haft katt så har de fått... 2
Svar
32
· Visningar
5 562
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Mina katter grundvaccinerades förra året ungefär vid denna tidpunkt. Nu hittar jag inte deras intyg :o I och med flytten så jag har...
Svar
12
· Visningar
1 442
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Om en dryg vecka flyttar jag utomlands för en 5 år lång utbildning. Min älskade Isak har hela sommaren bott hos en vän till mig, och jag...
Svar
4
· Visningar
5 433
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har ni liksom jag en bråkig kattunge hemma? Får ni aldrig känna er riktigt utsövda? Vi katter behöver vår sömn, även om småfrön inte...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Sablar22
·
Övr. Katt Nu måste jag fråga alla kattintresserade här på forumet: Hur vanligt är det med tumörer på katt? Jag är så himla orolig för min lilla...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Var med och rösta och för fram din favorit till de hedervärda titlarna i Årets Bukegala 2004 KATT! :bump: LÄS HÄR om galan och hur... 2
Svar
23
· Visningar
1 846
Senast: snurpe
·
R
Övr. Katt Hur många ggr om dagen ska en katt äta?
Svar
8
· Visningar
1 761
Senast: martha
·
M
Övr. Katt Hur märker jag om en katt har dålig syn? Finns det nåt test vet. kan göra?
Svar
1
· Visningar
12 196
Senast: palle
·
Övr. Katt Vi har under ett par veckors tid uppvaktats av en lösdrivarkatt som gärna kelar, är hungrig och absolut vill in! Trots familjens hund...
Svar
7
· Visningar
966
B
Övr. Katt Måste bara få skriva det här... Jag är så orolig så jag håller på att gå isär. Min lilla älskade gammelkatt har nu varit borta i... 2
Svar
22
· Visningar
1 360
Senast: Tviggy1081
·
C
Övr. Katt Nu har Harry vuxit och blivit ca 13 veckor, och hans senaste påhitt är att ligga på dataskärmen, och leka med de hoppande grodorna...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Wandering_Child
·
Övr. Katt här låg han först idag: http://w1.573.telia.com/~u57304960/bilder/katt_040824/01.jpg...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: sweep
·
Övr. Katt Ja. nu äntligen har jag fått köpt mig en digitalkamera! Så min katter fick vara dom första modellerna :D Här är Rille Igen I sov...
Svar
5
· Visningar
622
·
Övr. Katt Efter mycket tjat och en hel del frukost på sängen har sambon (jag fattar inte hur jag lyckades) gått med på att kissemissarna ska få...
Svar
13
· Visningar
2 164
Senast: dragonlady
·
S
Övr. Katt Kolla in detta! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,523076,00.html Värst av allt tycker jag är att veterinären tror...
Svar
11
· Visningar
1 138
·
Övr. Katt Hej! Min stallkatt ska vaccineras idag så jag har nyss hämtat in honom. Vet. tiden är kl 13 och vi är klara ca. kl 14 då min hund...
Svar
10
· Visningar
10 528
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka