Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt Ska köpa ett nytt klösträd, modell större. Det ska gå ända upp till taket och vara bastant. Har ni någar tips?
Svar
15
· Visningar
1 737
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Katten kommer in på kvällen. Är hungrig, får mat, äter, går och tvättar sig. JAG går och öppnar kylskåpet och vem sitter där på en...
Svar
8
· Visningar
1 110
Senast: Kat
·
E
Övr. Katt Hej! Vad skall jag avmaska en katt med för avmaskningsmedel? Hur går det till, tabletter eller sprutor (likt avmaskningsmedel till...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Sentenced
·
C
Övr. Katt Min granne flyttade för ett tag sedan... kanske två veckor sedan nu. Han lämnade då sin katt som han haft i nio år, till mig. Han visste...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Hur gör ni när ni avmaskar med Drontal? Jag har blandat i maten, men katten vägrar att äta den (han äter ALLT i vanliga fall). Försökte...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: vippan
·
D
Övr. Katt Hon gick ut lördagsmorse och har inte kommit hem sen dess :cry: Eftersom vi bor i lägenhet på tredje våningen så brukar jag gå ner med...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: Barret
·
Övr. Katt Jag har ev en ny katt på gång, en foderhona. Britt såklart. Men vågar jag? Det är en dansk import, hon är 14 v nu och ska alltså gå...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Ni som har siameser, släpper ni ut dem lösa, eller går ni ut med dem i koppel? Varför gör du som du gör? Har själv skaffat siameser...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Indigo
·
E
Övr. Katt Någon erfaren katt\"skötare\"? Hej! Jag skall fatta mig så kort det går: I stallet jag har min häst har vi två stallkatter. Problemet...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har en kattunge på 12 veckor. Han ska bli stallkatt och självklart få komma in i huset när han vill. Har haft honom i huset sen vi fick...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Hur närgångna är ni med era katter? Jag älskar att snusa på Morres tassar och han brukar vilja "pipa" mig på näsan med sin nos på...
Svar
17
· Visningar
2 715
Senast: Iza
·
Övr. Katt När vaccinerar man kattungen, vår äldre katt vaccinerades i samband med kastreringen. Han var då ca 10 mån. Vi fick honom när han var ca...
Svar
4
· Visningar
13 995
Senast: tirre
·
Övr. Katt Nu har vi fått en ny familjemedlem. En liten vit kattpojke som kommer från ett katthem. Visst är det underbart att en sån liten individ...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: veronican
·
S
Övr. Katt ..sån HÄR!!! :cool: Någon mer som har en sån? Vad tycker kissarna om den? :) 2 3
Svar
56
· Visningar
2 652
·
S
Övr. Katt Vad heter färgerna på våra katter? Har fått olika förslag och är osäker.. :confused: Sauron Bild 1 Bild 2 Silver Bild 1...
Svar
3
· Visningar
1 313
·
M
Övr. Katt Hej alla kattälskare. Är det någon som vet när man kan ge en hona p-piller efter att hon fått ungar och hur snabbt de börjar "verka"...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: mannis
·
Övr. Katt En av våra grannar har en katt som driver resternade grannnskap till vansinne. Vi kan inte ha våra katter ute utan att dom får stryk av...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Houdinie
·
E
Övr. Katt Har precis kommit hem från stallet där vi hittade en mager halvdöd kattunge i ett rör.. Förslag hur gör vi försöker förtvivlat få i den...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Elshacera
·
Övr. Katt är torrfoder bätte än burkmat? hur ofta ska man avmaska en katt som får gå ut varje dag? pappas katt (han fick den av mig för några år...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Fick en present av ena stallkatten igår. Mockade i stallet när jag på lång väg hör hur Terri kommer, högt jamandes. Jag frågar ifrån...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Nin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka