Dags för röstning i Årets Bukegala 2004 KATT!

Ooops, vi missuppfattade nog lite för vi gjorde en gemensam lista för hela familjen.....

Jag och pojken röstade var för sig eftersom vi röstade helt olika. Dock låter jag mamma, pappa & co vara utanför tävlingen. Det känns mindre kul om hela släkten ställer upp och röstar på ens egna katter :smirk: Det blir på något vis lite fel då... så en gemensam lista var inte helt fel :)

/snurpe

Sv: Dags för röstning i Årets Bukegala 2004 KATT!

Nu är det inte lång tid kvar! Är det många som har röstat? Det ska bli spännande att se resultatet. :bump:

Ett trettiotal skulle jag tro. Jag har en del röster jag inte fört in i kalkylbladet ännu, men detta hoppas jag på att hinna med under morgondagen :)

Tycker också det är spännande att se hur det hela slutar.

På måndag är sista dagen att rösta för de som missat det! :banana:

/snurpe

PASS PÅ - det är olidligt spännande och dagens datum är det sista för röstning i Årets bukegala KATT!

Var med och påverka resultatet du också! I morgon presenteras de lyckliga vinnarna! :)

/snurpe

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 124
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
109 903
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har... 41 42 43
Svar
853
· Visningar
27 163
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31