Kattustställning

jaaa eventuellt ska jag å pojkvännen dit! Båda jobbar nämligen men får se till att lösa det! :smirk:

Hoppas att du kan komma.

junior12b.jpg

Göteborg den 21/8 :confused:
Det är utställning i Varberg då, eller är det nån annan klubb som ställer ut??????
Utställning i Göteborg är 4/9 Västsvenska kattkl.
Jag ska med min skogishona till varberg iallafall :D

Eftersom Fifes sekreterare har bestämt att vi bara får avla och registrera Scottarna i Fife, så ställer vi ut dom på IDP......

Okej, jag förstår....
Hur är de i sättet, antar att det är scottisch fold???
De ser fräcka ut :D

Kan ju nu bara tala för dom som finns i sverige, men dom är lugna goa..jaa coola helt enkelt.

Jag har ju även Turkisk Van och dom brukar sällan befinna sej under bordshöjd, så jag tycker att med Scottar så har jag den perfekta blandningen då dom sällan befinner sej över bordshöjd när dom leker.

Fast jag är nog lite part i frågan... :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 371
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 199
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 125
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka