Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Måste få dela med mig av en riktigt rolig bild vi fick på vår piraya idag. Har inte ni några tuffa bilder på era hundar...
2
Svar
24
· Visningar
2 095
Senast: Mysgrisen
·
Z
Övr. Hund Våran 2 åriga schäfer har idag varit hos veterinären, och där har man konstaterat att han har förändringar på magsäcken!! Förmodligen...
2
Svar
27
· Visningar
3 590
Senast: -Stella-
·
Övr. Hund Måste bara ge ett tips, som underlättat mitt liv med pälshund i tovåldern väldigt mycket, till alla som har en hund med mycket underull...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund tv-dosan har dem snott också. (vill bara visa att jag kan lägga in bilder direkt) okdå, sambon fixade :angel:
Svar
6
· Visningar
727
Senast: amalia
·
Övr. Hund av Mickie Gustafson. Någon som har läst den boken? Vad tyckte ni?
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Hur mkt äter de i månaden (kostnaden)? står fortf i kvalen mellan olika hundraser, men nu ahr de minskat till två st, Rottweiler och...
Svar
14
· Visningar
1 604
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Jag har en bc-blandning, en tik på ett år. Hon har börjat uppföra sig lite konstigt nu på senare tid. Hon kan helt plötsligt börja...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Hej! Är det någon är inne som har dobermann?? Var kommer den ifrån isåfall?
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Ebine
·
S
Övr. Hund Shakira... :) va bara tvungen o vissa hur söt hon är... :)
2
Svar
35
· Visningar
2 047
Senast: SweetOlivia
·
Övr. Hund jag har problem med att min hund drar och skäller på andra hundar när vi är ute. Har försökt träna efter diverse tips. Men igår läste...
Svar
7
· Visningar
711
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allesammans! Behöver man/vi verkligen gå valpkurs? Jag har en 10 1/2 veckors Ridgeback som kan sitt, ligg och inkallning (även...
Svar
12
· Visningar
9 623
Övr. Hund hur duktiga är ni med reflexer på era hundar? vad har ni för någon/några? har ni lampor också? har ni reflexer på er själva? väldigt...
2
Svar
20
· Visningar
1 713
·
Övr. Hund Nu är vår gammelhund borta. Vi har hela hösten vetat att det är slut snart men i morse vaknade jag av att han var orolig och när jag...
Svar
8
· Visningar
935
·
Övr. Hund har era hundar några speciella egenheter? Nallo älskar starka halstabletter, citron och morötter. Lyssnar på kommandot trava och...
2
Svar
27
· Visningar
1 828
Senast: Mitra
·
B
Hundträning Hur tränar man inkallning på bästa sätt ? Min hund har blivit "tonåring" :smirk: och hon lyssnar inte lika bra som förut :mad: . Jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
16 763
Senast: UrsusRex
·
J
Övr. Hund HA!! Har idag blivit med valp!! :bump: Har blivit huvudlöst förälskad i english toy terrier, var hos uppfödaren i tisdags. Får hem...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Vi ska då äntligen låta labradoren genomgå det första anlagsprovet i viltspår. Taxklubben kör fram till snön kommer.. Dock funderar...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Thelma
·
X
Övr. Hund Mamma o pappa skaffade sej en schäfer som jag blev helt förälskad i för 2½ år sen.. ;) Hon är helt underbar ! Jätte snäll & go. Hon...
Svar
10
· Visningar
795
Senast: UrsusRex
·
Övr. Hund Fy fan för sånt säger jag. en gubbe i våran stadsdel har en tik som fått valpar...och vad gör han sen ? Jo, han delar ut valparna till...
2
Svar
34
· Visningar
2 978
Senast: SessCa
·
Övr. Hund Ska klippa vovvsingen imorrn, tänkte att hälften nog är lagom, men svansen får hon inte röra! Tänk om jag ångrar mig... emn söt kommer...
Svar
13
· Visningar
908
Senast: Glimfeather
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V