Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund där de avlivade 14 valpar av rasen vavva och yorkshire, de var för unga att sättas i karantän....detta är förjä :devil: ligt rent ut...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: MissDaisy
·
Övr. Hund Lite Valpbilder för dom som är sugna :) Dags för lite bus Slita sönder strumpan Fullt ös ZzZzZZzzzZZzZ Snark...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Mammadutt
·
M
Övr. Hund I dag när jag och min valp låg och gosade i soffan upptäckte min sambo en fästing på hunden... Jag har aldrig varit med om fästingar så...
2
Svar
22
· Visningar
1 883
Senast: Glimfeather
·
M
Övr. Hund Jag har en liten och ganska gammal hund. 12 år. Hon är lydig om man menar med att jag alltid kan lita på henne, hon är lätt att ha med...
Svar
10
· Visningar
805
Senast: thea
·
Övr. Hund Någon som är intresserad av att träffas, med eller utan hund!? För tillfället studerar jag på halvtid och distans, mitt enda sällskap...
Svar
5
· Visningar
986
P
Övr. Hund iofs fick jag hem henne när hon endast var 5 veckor, hon är född 6 september. 5 veckor
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Nala9
·
U
Övr. Hund Hej! Jag fick frågan om jag visste något om viltspårprov eftersom jag är jägare. Skrev ett svar i P.M men det kanske blev för långt...
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: UrsusRex
·
R
Övr. Hund ny här så hoppas att ni inte svarat på det här 100 ggr förut men ... min vovve kommer på sön ! och jag har ingen aning om vad hon ska...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: thea
·
Övr. Hund Jag funderar på att prova på agility med min vovve och undrar om någon vet någon klubb där man kan få träna agility nära Jakobsberg i...
Svar
3
· Visningar
1 345
Senast: UrsusRex
·
Övr. Hund Här kommer en liten ordbok för er som behöver öka er förståelse för vad ord betyder för hunden ;): KOPPEL: Ett rep som sitter fast i...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Vad är skillnaden mellan Coton de Tuléar och Bichon Havanais? Har letat här och på andra forum och så.. men inget direkt så.. De verkar...
Svar
5
· Visningar
1 559
Senast: Mischmasch
·
M
Övr. Hund Fick hem våran lilla valp för en vecka sedan, men !!! Har en äldre (10 år) tik sedan innan och hon är det snällaste som finns . Hon...
Svar
11
· Visningar
3 955
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Vid vilken ålder fick era valpar börja följa med till stallet? Och hur gjorde ni första tíden valpen fick följa med? Tog ni med er...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Hur mycket jobb ska man lägga ner på att välja uppfödare tycker ni, om man inte är utställningsintresserad? Hur noggrann tycker ni att...
2
Svar
34
· Visningar
2 161
Senast: Åckra
·
Övr. Hund vad tror ni? ska skaffa mig en hund nu, en valp, eftersom jag har alldeles för mkt dötid och vill bara ha en liten trevlig, blandras...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 002
Senast: tuaphua
·
Z
Övr. Hund Nu har jag äntligen fått upp en bild på min älskade Nadja på nätet. :) Hon fyller 7 år i februari.
Svar
8
· Visningar
899
Övr. Hund min hund har ÄNTLIGEN fått sina kulor! efter 6 mån :) alla trodde ju att dom inte skulle ramla ner (vet. + privatpersoner) men tji...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Hur har era hundar det? Har de egna kompisar som de träffar regelbundet och leker med? Leker de med olika kön? Kan din hund...
Svar
12
· Visningar
1 818
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vad är det? :confused: Jag har förstått att det är något fel på ögat, men hur allvarligt är det och vad är det? Nån som vet? Om det...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Förlåt att jag tjatar om mina frågor och problem men jag har fått så många bra svar här och då leder det ena till det andra... Jag...
Svar
7
· Visningar
1 148
Senast: maxxxime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka