Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Jag var på väg att slänga mina nummer av Apportören när jag kom på att någon kanske skulle vilja ha de? Det är 21 nummer med start nr 4...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Hejsan ! Jag håller på med ett biologiarbete om matspjälkning, och jag skall bla jämföra hund med människa. Jag har hittat en bok...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: bibban
·
Övr. Hund http://community.webshots.com/photo/207164320/207164320aWeCNH http://community.webshots.com/photo/207164823/207164823HCyjGB...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: marieka
·
Övr. Hund Lägger nu ut min fundering till diskussion, dock inte sådär väldigt välutvecklad fundering. Jag har ju som de flesta vet en unghund...
Svar
4
· Visningar
828
·
Övr. Hund Ja matte blir tokig... Husse åkte tidigt i morse med full jaktmundering utan hund... Nu tror våran hund att han kan kalla tillbaka honom...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Snurrfian
·
H
Övr. Hund Vad beror det på och vad gör man åt det? Hunden äter mestadels torrfoder men även en del matrester. Har kollats för tandsten av...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Rose
·
Övr. Hund ... ja iaf i hundens näsa. Min Boxer rosslar, snörvlar och nyser och har sig (och säg nu inte att det är normalt för en Boxer... :smirk...
Svar
13
· Visningar
2 038
Senast: Pangare
·
S
Övr. Hund Vi har en blandis på sex år som alltid har varit väldigt pigg och glad, nästan lite för pigg och glad i vissa lägen. Han får mkt motion...
Svar
8
· Visningar
3 272
·
Övr. Hund Nu är det pirrigt, åh vad jag längtar. Allt är klart i hemmet nu ( obs att rocky undar varför han fått 4 matskålar :D ) I...
2
Svar
23
· Visningar
1 732
Övr. Hund Hugo är ju lite känslig vad gäller maten, idag köpte jag Do**y Extra Aktiv och han slukade det jag la upp i skålen :love: Har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 462
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Det vore kul om ni ville lägga ut bilder på era hundar här :) Här är min bebis Sirius... En bearded collie på ca 1,5 år. Liten...
2
Svar
29
· Visningar
2 117
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Frågar lite om denna rasen också. Kan den passa in på de "önskemål" jag har? - kan vara lös på en gård utan uppsikt hela tiden -...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 065
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund För en vecka sedan fick vi en påse älgben av ägaren till Esters och Doris pojkvän. Deras pojkvän hade fått förstoppning av benen så vi...
Svar
15
· Visningar
5 137
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hittade en annons på Blocket om oreggade chihuahua valpar.. Finns det verkligen folk som betalar 18-20 000:- för en oreggad valp...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: MissDaisy
·
Övr. Hund Inspirerad av tråden på senior... Alla (nåväl, de flesta) har förhållningsorder om hur man vill att folk ska bete sig mot hunden när...
Svar
18
· Visningar
1 140
Senast: Julle
·
Övr. Hund ... och frågade om rasen Berner Sennen. Nu gör jag det igen ;) Funderade på att skaffa en sådan (eller en golden, men den rasen har jag...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: Tassetass
·
S
Övr. Hund Hjälp, min hund har skadat tassen! Igår kväll såg jag att han var lite svullen i tassen, men inget mer. Trodde att det kanske var en...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Shadowfaxe
·
Övr. Hund Hej hopp! Vet någon var jag, i norra delen av Stockholm eller i Bålsta/Enköpingshållet, kan köpa Nutra Nugget-foder? De butiker jag...
Svar
2
· Visningar
688
Övr. Hund Hur reagerar era hanhundar när ni har mens? Vill dem vara där å nosa hela tiden? jag tycker man blir avslöjad direkt när man möter en...
Svar
8
· Visningar
4 930
Senast: Timsetim
·
H
Övr. Hund Hur får man i hundkräket :love: maten? Har en Saluki, och dom är ju inte kända för att vara stora i maten direkt...Men nu är det...
2
Svar
37
· Visningar
4 343
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V