Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej igen! Nu har valpen varit hos oss i drygt 1,5 vecka och det fungerar över förväntan bra. Men som alltid kommer en massa frågor...
Svar
7
· Visningar
2 791
Senast: glee
·
L
Övr. Hund Var ute med lilldoggy imorse på en liten prommis.. Plötsligt möter jag lös hund som kommer springande fram till min mkt veke lille...
Svar
10
· Visningar
1 085
Senast: Little_Cowgirl
·
Övr. Hund Det läste jag på en amerikansk site, jag antar att de menar vanliga rådhudsben. Är det så?
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Påverkas hunden av mattes hormoner? Ester var ju helt galen när hon var skendräktig. Något sådant har vi aldrig sett förut och vi...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund en kompis till mig går i hundköpartankar och har fått nys om en whippetvalp som verkar intressant. hur är de som förstahundar? hur...
Svar
16
· Visningar
2 237
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Jag fattar inte ett smack av hur det fungerar när man vill tävla bruks med sin hund!? :confused: Hade ju trott att man kunde välja...
Svar
3
· Visningar
1 411
Senast: Kassiopeja
·
M
Övr. Hund HEJ! Är lite nyfiken på hur många som har sina hundar oförsäkrade och varför isofall? Min vovve har varit försäkrad i hela sitt liv (9...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Då det diskuterats en del om vem som ska äga en viss ras föddes tanken om hur övriga på forumet valt ras. De som valt Bruks-, jakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 921
Senast: e-nor
·
H
Övr. Hund Jag är sugen på att utöka familjen (som nu bara består av mig och killen) med en hund. Söker en lättlärd, trevlig, lagom stor hund som...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 392
Senast: Little_Cowgirl
·
K
Övr. Hund Kan ni inte lägga in bilder på era hundar? Här kommer bilder på mina hundar. Muffin: border collie - pointer - labrador - ...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 315
Senast: e-nor
·
G
Övr. Hund Hur skulle ni översätta det här? "Sire of 17 champions" Jag vet ju vad det betyder men kan inte formulera det så bra på svenska...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: glee
·
H
Övr. Hund http://www.expressen.se/index.jsp?a=199749 :cool:
Svar
8
· Visningar
735
Senast: Pamme_Jaspin
·
Övr. Hund Jag såg en hund i en affär. Den var jättestor, men inte en Grand Danois. Korthårig och såg ut lite som en jakthund. Svart och lite...
Svar
13
· Visningar
1 367
Senast: Calazirya
·
P
Övr. Hund Kira, har gått ner mycket i vikt, nästan så att hon har gått ner för fort :smirk: Hon är ju med mig hela dagarna, rör på sig väldigt...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: pippi27
·
U
Övr. Hund Ett hästforum OCH ett hundforum! Det här blir bara bättre och bättre :bow: Har precis hittat hit och tänker att man kanske borde...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Vad blir det för vovve av alla dessa raser??? Pappan är Dingo/labrador/schäfer- 50%bordercollie. Mamman är schäfer/labrador/collie...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund som visst ska finnas på ett av varuhusen i sthlm? ngn som tittat, fanns det något kul? Något bra? Eller hakar de bara på trenden?
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: GaurdianAngel
·
J
Övr. Hund Eftersom ingen svarar på aningsfull´s tråd om sök så får jag väl skriva en ny tråd! Jag ska hjälpa en kompis lite med hennes...
Svar
8
· Visningar
3 506
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Nu har jag varit på detta forum i två-tre månader och börjat få lite "humm" om vilka ni är. Ändå tänkte jag be er presentera er, berätta...
Svar
16
· Visningar
1 464
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Jag har utlovat en uppdatering om min hund, så här kommer den. Första gången jag såg henne var när jag bodde på en internatskola och...
2
Svar
21
· Visningar
1 995
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V