fått hem min Valp nu! =)

Sv: fått hem min Valp nu! =)

Jag har precis fått hem henne så jag har inte gjort de än, sen så är de ganska kronglit att göra de. Tror man måste hålla på me DNA och grejer för att få de... ganska omständigt. men de är ju nåt jag vill göra så jag ska kolla vad som behövs och så.

SweetOlivia skrev:
de luktar ju sååå gott... mmm... :D finns inget mer avslappnat en att ligga brevid en sovande valp... :smirk: men ställa till de kan de.. hmm... men som tur så har vi en bur till henne de få stunderna hon är ensam.

Vi hämtade vår bejbis i Söndags :love:

En riktigt guld KLUMP ;)

En liten parantes : Du lämnar väl inte din valp helt ensam ännu ?

Det är en blandras, pitbull/amstaff men amstaff har han väldigt långtbak i stamtavlan. men det är amstaff i honom men syns inte.

Calazirya skrev:
Vi hämtade vår bejbis i Söndags :love:

En riktigt guld KLUMP ;)

En liten parantes : Du lämnar väl inte din valp helt ensam ännu ?

hon har vart ensam när hon har sovit i typ 5 minuter när jag har varit ute me den store. Men inga längre stunder än... de är hon för liten för.

vad har du hämtat för en liten valp då?? (ras) :)

SweetOlivia skrev:
hon har vart ensam när hon har sovit i typ 5 minuter när jag har varit ute me den store. Men inga längre stunder än... de är hon för liten för.

vad har du hämtat för en liten valp då?? (ras) :)

Han är inte så "liten" i storlek :angel:

En Grand Danois pojke, jag har lagt in några bilder på honom men det får bli fler i morgon :)

Calazirya skrev:
Han är inte så "liten" i storlek :angel:

En Grand Danois pojke, jag har lagt in några bilder på honom men det får bli fler i morgon :)

oki, min lill tjej träffa en grandis valp i går... hon tycket han var väldigt äklig... stor o klumpig... :)

vilken gullig valp...

Lycka till en nya familjemedlemmen :banana:

ojojoj så nuttig ! :love: min snutt kommer på sön ... hon är dock liiiiten :)

naw gud vad sööt! :love:
blir inte förvånda om hon är borta nån dag när du vaknar :devil:

*stolt matte* :D

hon tackar så mycket för alla komplimanger.. :bow:

Åååå vilken liten gullunge!! :love:

ja hon är så söt så... när hon sover.. ;) annars är hon en riktig :devil:
hon har kommit igång riktigt nu sen vi tog hem henne så nu bär hon runt på allt hon kan få in i munne... hmmm... hehe. :smirk:

Sv: fått hem min Valp nu!

Jättesöt valp. Jag vet vad du går ingenom har själv en 16 veckors amstaff hemma och han är också en riktig :devil: ibland speciellt när han är övertrött.

fråga....hur får ni in bilderna...när jag tar ikonen infoga bild... kommer det en liten ruta med http://
Alltså ...måste bilden ligga "ute" någonstans...????

Mickis2003 skrev:
fråga....hur får ni in bilderna...när jag tar ikonen infoga bild... kommer det en liten ruta med http://
Alltså ...måste bilden ligga "ute" någonstans...????

ja den måste ligga ute nånstanns för att man ska kunna lägga upp dem.
sen när man har de nånstanns så är de bara att kopiera "adressen" till bilden o lägga in.

Liknande trådar

Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 636
Senast: Troll
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 878
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21