Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Var hos veterinären i dag och gjorde en skrapning på huden där pälsen lossnat och det var demodex som jag trodde... Det brukar visst...
Svar
5
· Visningar
701
Senast: maxxxime
·
J
Övr. Hund ... e vi ETT ägare!! :) om 1 ½ vecka är ngn av dessa små liv vår!
Svar
7
· Visningar
760
Senast: Jezz
·
U
Övr. Hund Startar en ny tråd om just Berner Sennen därför att det är en ras som jag tycker är vacker som få plus att jag gillar pälsen. Men vad...
Svar
17
· Visningar
21 046
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Jag vill ha en ras som är: :smirk: * ca 20-50 cm hög * Inte för lång päls, spetspäls e ok * Funka för agility/lydnad och ev...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 135
Senast: giffan
·
Övr. Hund Nu har Atlaz varit hos oss i 1 dag och han är redan modig :) Sov hela natten och när morgonen ( frukosttid ) kom ville han inte...
2
Svar
39
· Visningar
2 117
Senast: ChristinA
·
B
Övr. Hund ska man ge per dag till icke arbetande sällskapshund(pudel) på 8,5 kg? såg att någon ger 4 kapslar fiskoljs till en hårt arbetnde...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: Rose
·
Övr. Hund Har någon sett till hundarnas motsvarighet till John Blund??! Jag har försökt att komma i kontakt med honom, för uppenbarligen hittar...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund Vad kostar det egentligen om man ska åka mella göteborg-sthlm? står inte nånstans på sj´s hemsida. inte heller kommer det upp om man...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Jag är lite på gång att köpa en mops. Träffade en mops för några år sedan och föll pladask för denna lilla gladlynta jycke! Att jag...
Svar
4
· Visningar
3 593
Senast: Carla
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/lavirco2002/album?.dir=/1947 Fina bilder
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Dean
·
Övr. Hund Jag har nu ställts inför ett "problem" som valpägare och vet inte riktigt hur jag ska lösa det. När Atlaz blir riktigt uppspelt i lek...
Svar
15
· Visningar
8 462
Senast: GaurdianAngel
·
E
Övr. Hund Jag har en hund som är uttåad och har fått rådet att se till att han får mer muskler runt armbågarna för att han skall räta upp sig...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: UrsusRex
·
Övr. Hund I måndags var jag till veterinären som vaccinerade vår lilla valp. Jag fick också hjälp av djurskötaren att klippa klorna på honom...
Svar
10
· Visningar
1 536
Övr. Hund hur funkar det? Bussar, tunnelbana, spårvagnar mm.. Hur funkar det? Kostar det extra? och i vilka vagnar (tunnelbana) får man ha...
2
Svar
36
· Visningar
2 520
Övr. Hund Visst har han blivit stor, min buse! ta bort "http://" http://hem.passagen.se/red_simba/Buddy/byddy1.JPG
Svar
7
· Visningar
983
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund HEJ! Behöver massor av tips :) Valparna är nu 5 veckor och vägrar äta hundmat som är uppblött...har blandat i fil och välling men de...
Svar
1
· Visningar
1 124
Senast: Fraise
·
G
Övr. Hund Var i Stockholm finns det bra affärer med hundtillbehör? Innanför tullarna. Ska köpa ett hurtta-halsband, kanske finns någon här som vet...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: glee
·
Övr. Hund Jag och min sambo är väldigt sugna på att skaffa vovve/vovvar. Men vi har fått höra av en närstående att man skall helst ha barn först...
2
Svar
28
· Visningar
3 256
Senast: doris
·
G
Övr. Hund Träffade på en liten valp som en "bekant" har köpt. Den var 10 v. och jättesprallig på livet. Jag som hade min ena mkt snälla hund...
Svar
13
· Visningar
1 065
Senast: Grana
·
M
Övr. Hund Blev lite inspirerad av Aningsfulls tråd så jag tänkte lägga upp lite bilder på hundarna i min omgivning, hoppas att ingen har nått emot...
2
Svar
27
· Visningar
2 068
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar