Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jobbar i ett stall där min arbetsgivare hyr gården av en annan familj. Familjen har en rottis som inte är så intresserad av människor...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Hera
·
Övr. Hund Jag måste bara få fråga er en fråga som jag och en kompis precis suttit och diskuterat. Hur räknar ni när det gäller era hundars...
Svar
8
· Visningar
1 034
E
Övr. Hund *långt* Jag är hundvakt åt en 6årig golden i två månader. Han har blivit ganska bortskämd och lyder knappt de kommandon som jag kräver...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Min kompis har 3 hundar, varav den ena är valp(han är väl ett ½år nu men han är ju valp för det!:)) till de vuxna. Hon bor på landet å...
Svar
7
· Visningar
2 008
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Okej, vad gör man? Båda hundarna är helt klart understimulerade då de bara hittar på en massa ofog hemma i ren tristess. Men VAD ska jag...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund Är det nån som vet vad den vita hunden som brukar vara med i äntligen hemma är för ras?? :confused: :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
615
Senast: heineken
·
J
Övr. Hund Jag har märkt att många hundar blir RÄDDA för Leo :crazy: Alltså när man kommer till att det skall hälsas ( tex hundar som vistas i...
Svar
7
· Visningar
1 278
Senast: nefretel
·
S
Övr. Hund förmodligen är det lättare än att få en hund som inte vill att skälla!;) De jakthundar jag är uppvuxen med skällde naturligtvis i...
Svar
14
· Visningar
20 756
Senast: nefretel
·
M
Övr. Hund Vi har två supermysiga Welshar (Springer Spaniel). Den äldre har kanonfin päls, inte en tova någonstans, och pälsen är lite grövre än på...
Svar
3
· Visningar
915
M
Övr. Hund Vad får din valp för foder och varför? Ger du tillskott/vitaminer i form av tabletter el. annat? Varför (inte)?
Svar
19
· Visningar
1 414
Senast: Rose
·
F
Övr. Hund Vi har en väldigt pratig och meddelsam schäfertik på 2 år. Hon kan t.o.m. jama! Har hört att schäfrar kan vara väldigt pratiga, finns...
Svar
17
· Visningar
3 367
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Var ute med min lilla dvärgtax igår och träffade på en tjej i min ålder(24). Vi började snacka och hon sa att det var kul att se...
2
Svar
22
· Visningar
2 092
Senast: Novelette
·
P
Övr. Hund Någon som vet hur mycket choklad en hund måste äta innan det blir livsfarligt och riskerar att den dör?? Jag har sett att våran granne...
Svar
7
· Visningar
1 766
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Hur bra ser en hund i mörker egentligen? :confused: I helgen som va tog vi hand om min sambos arbetskamrats Jack Russel, trevlig...
Svar
5
· Visningar
9 159
Senast: Cronis
·
M
Övr. Hund Ni som har hund, hur jobbar ni? Hur gör ni med hunden under arbetstid? Hundvakt/ hundgård/ hundkompis/ ensam hemma?
2
Svar
25
· Visningar
1 837
Senast: Jangvik
·
Övr. Hund För att föra en hund in och ut från Norge.Vad behövs i pappersväg vaccinering ect?
Svar
6
· Visningar
703
Senast: Moniq
·
Övr. Hund Ska ev köpa en hund nu. Har för tillfället en Golden Retriever som dock bor hos mina föräldrar. Vill pyssla lite med lydnad och så...
Svar
13
· Visningar
888
Senast: FadeAway
·
Övr. Hund "när dom har sånt här taggigt halsband betyder det att hundarna är jättefarliga och jättestarka... Indy är jättestark!" hunden han...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: cili
·
S
Övr. Hund Min 5 månader gamla golden tik har börjat fnysa ganska mycket, alltså hon blåser ut luft genom nosen som om hon hade något i nosen som...
Svar
5
· Visningar
8 648
Senast: Sweet
·
P
Övr. Hund Jo, här går det framåt med Kira. Lydnaden sitter som smäck men hon har svårt för att apportera, hon vill inte ta saker i munnen. Igår...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka