Taxar och unga tjejer!?

Sv: Taxar och unga tjejer!?

Det beror helt på...är h*n avlad för jakt så kanske det inte är så passande.

Jag var friidrottare ett antal år tills jag slutade pga skada men då fick iaf min lille vovve hänga med i skogen och springa när jag hade långlöpsträningar och det funkade jättebra...många lurar sig på taxars storlekar och tycker att de inte behöver så mkt motion...men det är fel!!!

Sv: Taxar och unga tjejer!?

Hallå! får erkänna att nu är jag över 40 då :o
Men har haft taxar hela mitt liv nästan :love:
Fick min första när jag var 10 år då!
Just nu så har jag fyra långhåriga kanin taxar :love:
Först har vi gamla mormor på 16 år och sen hennes dotter på 7 år och sen hennes döttrar på tre år då
Roligare hundar får man leta efter !! Visst dom är envisa men på ett charmigt sätt då!! Gamla mormor har vi jagat rådjur med och kört eftersök med! Dom andra har vi bara tagigt deras spårmeriter med! För där jag bor nu så vill jag inte jaga med hund då!
men man behöver inte jaga med sin tax! man kan göra så otroligt mycket annat med den!! Men en tax är som dom flesta hundar !dom behöver aktiveras och stimuleras :bump: Annars så gör dom det själva då :banana: :banana: Mitt ordspråk är
EN FYRBENT KAMRAT EN TAX SÅ KLART :love:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka