Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Hejsan! Jag tänkte om någon skulle vilja hjälpa mig med lite info om Flat Coated Retriver?! Hade nämligen tänkt att skriva om dem...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Hur ligger det till igentligen om man har hundar av rasen schäfer storvuxen sådan skall man ge valpfoder eller inte? Vi kör på...
2
Svar
28
· Visningar
3 180
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vad är det som har gjort denna rasen så otroligt populär?? Är det bara en modegrej, eller finns det specifika saker som gjort rasen på...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Mammadutt
·
L
Övr. Hund Någon som vet något om detta? Bor i Göteborg, här stjäls tydligen hundar utanför affärer osv, lämnar aldrig min ute någonstans så men...
Svar
16
· Visningar
2 649
Senast: Nickan
·
J
Övr. Hund Nu har han kommit... vår Toy Boy! :love: Ras: English Toy Terrier Helt bedårande liten varelse..... Gissa om här skall fotas...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Jezz
·
Övr. Hund då var det dags för den vilde busen loke att tävla för första gången. det började inte lovande, på platsliggningen gick två hundar upp...
Svar
11
· Visningar
872
Senast: julia_v
·
B
Övr. Hund Får era hundar kramp i tassarna på vintern? Hur reagerar de då? Boris får det ibland, om han står stilla en stund, men det brukar räcka...
Svar
9
· Visningar
2 046
Senast: beda
·
Övr. Hund Äntligen, äntligen ÄNTLIGEN! är jag klar med min hemtenta. Så nu är jag back in business igen. Nu har jag ett nytt projekt. Jag ska...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: kpist
·
Övr. Hund nu har "monsterhunden" minina varit på sin andra tävling. vädret var katastrofdåligt med en hagelstorm precis innan vi skulle in, men...
Svar
14
· Visningar
814
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund jag kan ingenting om det här .....hur gammal måste hunden va innan man stället ut den ... vad ska man tänka på ...... allt .. jag ska...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: ridskoleryttare
·
Övr. Hund En frusen stackars sloughi borta, jag känner hans kullbror... :cry: Inklippt från en anslagstavla: Akut! Till er som bor i...
2
Svar
20
· Visningar
1 798
Senast: Enya
·
Övr. Hund Min hund är så söt! Stället där han känner sig tryggast är duschen! När han blir ledsen vill han helst gå in dit och ställa sig. Det är...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Stackars hund Hur kan man ens komma på tanken?! :eek: :mad:
Svar
17
· Visningar
1 339
Senast: sammi
·
Övr. Hund Nån som har en sån här? Hur är dom i temperament och så? bilder?
Svar
1
· Visningar
6 815
Senast: Sweet
·
M
Övr. Hund är det någon som har erfarenheter av lite "äldre" valpar? vi är på jakt efter en dvärgschnauzer och har blivit erbjudna en tik på 13...
Svar
15
· Visningar
1 704
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Hej gott folk! Hjälp mig nu, och försök att vara så opartiska som möjligt. Vad är bra och dåligt med klicker. Jag har förstått att...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min vovve är inte hemma mer. Han blev inlagd idag. Jag och sambon åkte iväg med honom i förmiddags och sen fick han stanna kvar där. Vi...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: linafina
·
Övr. Hund Vad har ni lärt era hundar för något? Jag kan inte påstå att han kan detta, men vi försöker att lära honom att göra No1 och No2 på...
2
Svar
29
· Visningar
1 891
Övr. Hund Min lilla terrorist är helt galen i snön och studsar i den. Han är helknäpp!! Hihihihi vad han ser lycklig ut när han får springa i...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: Baloo
·
Övr. Hund Vovven är ute och traskar i gräset=)
Svar
0
· Visningar
191
Senast: _moa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka