Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag har tänkt att träna drag med min hund i vinter och fick problem när jag skulle välja kommando. Vilket kommando är smart att använda...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Madde85
·
C
Övr. Hund Satt och funderade på torrrfodret Doko.Vilka varianter finns det och vad är det för innehåll i dessa?(funderar då en bekant sagt att hon...
2
Svar
20
· Visningar
2 431
Senast: GaurdianAngel
·
M
Övr. Hund Jag var på min första utställning idag (inofficiell). Jag var fruktansvärt nervös och hörde inte vad domaren sa till mig när jag var...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: glee
·
Övr. Hund vilka här tävlar med sina hundar? i vad? hur går det?
2
Svar
20
· Visningar
1 710
Senast: glee
·
L
Övr. Hund Hej, har precis fatt provsvaren fran ett antal blodprover som togs pa var hund (10-arig labradortik) med anledning av en misstankt...
Svar
4
· Visningar
8 060
Senast: lmk30
·
Övr. Hund Idag skulle min hund få en knuta i huvudet bortopererad. Det är en hund som alltid är på hugget, pigg och glad och framför allt väldigt...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: _moa_
·
R
Övr. Hund min lilla valp är nu 9 veckor ... tänkte ta med henne till stallet imorn ... tror ni det går bra ? hon är tuff ... aldrig rädd men hon...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Fraise
·
N
Övr. Hund För ungefär en vecka sen var jag ute i trägården och kastade boll med hunden, schäfer korsning, 5år. Jag kastade iväg bollen och Mythos...
Svar
9
· Visningar
1 884
Senast: Calazirya
·
U
Övr. Hund Nu har jag i vart fall lyckats få till en avatarbild av min Beagle *lol* Så ser hon ut - 2år gammal. Hur gör man för att lägg aupp...
Svar
15
· Visningar
2 739
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund Vad har ni för vovvar där ute?? Visa nu!! :bump: Här är min Golden Retrievertik Festival´s Tiger Moth, alias Smilla, som är nu 5...
2
Svar
25
· Visningar
1 984
Senast: squirlett
·
T
Övr. Hund En såndär grej man kan fästa kopplet i på cykeln. Som man sätter fast på bakhjulet eller vart det nu är. :crazy: Är dom bra eller...
Svar
11
· Visningar
2 054
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund På söndag är det första gången jag ställer ut min flattik. det är helt okänd mark både för mig och min hund. Jag är hypernervös och har...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: mentiroso
·
U
Övr. Hund Det blev så långt inlägg så jag låter det stå under det här istället! Vad jag frågar efter är råd och hjälp till hundval samt vad jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 290
Senast: Welsh
·
N
Övr. Hund Såg ett avsnitt av Djurpolisen på Animal Planet. Där tog de om hand om en övargiven dalmatinertik. Den vägde 9kg!!! Snacka om mager! Hur...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Min lilla plutt har växtvärk (tror jag). Han är lite pipig men det finns inget klart samband när han piper eller inte, och jag upplever...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Dean
·
Övr. Hund Vi har grannens hund, en liten tax, som springer och skäller/driver rådjur över våran mark och över hagarna. Hur är det egentligen, får...
2
Svar
26
· Visningar
9 181
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Ja vad gör man åt en hund som ständigt (nästan alltid då) gnäller??? I stallet står hon som en sorglig skepnad och glor ner i golvet och...
2
Svar
22
· Visningar
5 981
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Våra två fick grisöron och hundgodis..
2
Svar
35
· Visningar
1 967
Senast: ETGT
·
Övr. Hund Mitt lilla yrväder luktar illa ur ena örat och har en massa "klägg" där. Vi har så gott det går försökt att göra rent det, men jag...
Svar
11
· Visningar
2 302
D
Övr. Hund Hejsan Jag satt och tittade på Animal Planet och Djurpolisen för någon vecka sen. Då omhändertog dom två hundar som var lämnade på en...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Daun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka