Vad fick er hund i julklapp?

Min vovvsa fick ett par grisöron (köpte 10 st men det blir lite mycket på en gång), en ny pipleksak (pingvin!) och ett tuggben m knutar (av ena brorsans sambo).

Han fick ca 10 ben olika sorter, en ny fin matskål och gulligt matskålsunderlägg, en ny apportbock (bra och ha flera) och så godis till träningen.

våra hundar fick varsina leksaker som var inaslagna.

dom hade lite problem att öppna sina paket men var som galningar sedan och sprang runt och pep..(pipleksaker)

Mina fick inte saker, men de blev glada ändå. Tasse fick gå ett klurigt spår med favoritmänniskan som spårslut. Evita fick ett enkelt sök med massor av godis, bus och lek med figgarna.
Vi har haft semester ett tag så detta var den bästa julklapp jag kunde ge dem.

Mina fick grisöron, märgben, leksaker, nya koppel till allihopa, hundgodis... hmm... vad fick dom mer? 2 nya matbarer och två nya bia bäddar. :)

Min schäfer fick:

*en flätad korg där det låg en mjukisschäfer i med två små mjukisvalpar. :love: (Hon kanske saknar sina egna bäbisar när de flyttat hemifrån och då kan de vara bra att ha mjukisvalpar)

* 10 vitlökspinnar. Hon älskar dessa hundgodisar)

* en ny bädd

* en massa jumbon ben (utav farmor och farfar)

* 3 st tennisbollar (favoritleksaken gedd av "mormor")

* Leksaker (utav husses lillebror)

* en påse frolic (utav mattes brors familj)

Bortskämd.. Nä då inte det minsta. :crazy: Hon hade fullt upp på julen att öppna paket och äta köttbullar och prinskorv. :angel:

Av mej fick hon dagarna innan jul ett G&E halvstryp så de fick räcka :P
Av lillasyster fick hon en liten pälsmus och av lillebror 2 torkade lammkorvar som hon öppnade nästan själv ;)

Sv: Vad fick er hund i julklapp?

Min vovve fick leksaker och grisöron och bajspåsar:P

Sv: Re: Vad fick er hund i julklapp?

Oj vilken gammal tråd. Selma var inte ens född i julas. :p

Sv: Re: Vad fick er hund i julklapp?

Ja inte var det jag! Det var den där etgt eller vad hon nu heter. :p

Ja den var gammal! :smirk:

Men, men..... då jag inte svarade förra året så får jag väl tala om vad mina odjur ska få iår istället. :)

Julklapparna är nämligen färdigköpta. *stolt* Mina kommer att på julafton få ett varsitt julkort med varsin bokad helkroppsmassage. :D Husse är väldigt avundsjuk. :p

Sen kommer de naturligtvis som varje julafton få hämta sina egna julklappar (inslagna grisöron, klövar, frolic m.m) under granen. Det blir som ett julklappssök! Det brukar gå vilt till kan jag lova. :eek: :crazy: Men kuligt är det.

Min hund brukar dessvärre öppna andras paket också ...
Förra året hörde jag lillasyster vråla, då hade hunden slitit upp 2 av hennes paket ;)

Jag är skyldig till att ha dragit upp tråden:o

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V