Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Hundavel & Ras Jag har en liten dvärgschnauzerflicka på 6 månader som vi har trimmat för första gången idag. Vet att vi har börjat lite sent, speciellt...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: falukorw
·
Hundavel & Ras någon som vet något om denna ras ? jag har läst på deras sida men någon som haft lite mer erfarenhet av denna ras ? 2
Svar
27
· Visningar
3 849
Senast: Xoya
·
B
Hundavel & Ras Om man hittar en tik som har hd: b och ad: 1. Där uppfödarna säger att de i samråd med veterinär är ganska säkra på att den lindriga... 2
Svar
31
· Visningar
3 357
Hundavel & Ras Jag tänkte vi behöver ju en Flatcoated Retriver tråd. Är jag ensam på buke med att äga en sådan underbar hund? Lägg ut bilder på... 2
Svar
31
· Visningar
4 234
Senast: gretagris
·
Hundavel & Ras Jag, vad säger ni om att avla på en hund (bråckfri), där något syskon har minimalt (knappt synligt) bråck? Jag känner mig mkt...
Svar
15
· Visningar
1 609
Senast: Brandgul
·
Hundavel & Ras Jag funderar lite på denna ras. Ni som har en siberian husky kan väl berätta lite om temperamentet, hur mkt. motion den behöver, hur en...
Svar
9
· Visningar
12 045
Senast: Flo-Jo
·
L
Hundavel & Ras min arbetskamrat försöker förklara en hundras för mig, men jag kan inte komma på vilken det är och vem om inte buke kan hjälpa mig då...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag är kär :love: i en rottispojke som bor i vårt område. Igår frågade jag matte var han var ifrån för jag ville såklart kika lite på...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Då min bästis börjar bli lite till åren har jag börjat fundera på vad jag ska ha för hund efter henne. Hon är en Grand Danois på 75 kg... 2
Svar
30
· Visningar
5 862
Senast: Novelette
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja ha tipps på en bra familje hund. Lagom stor , lagom i allt. Lämna gärna bra tipps 2 3
Svar
52
· Visningar
11 391
Senast: Lenita
·
Hundavel & Ras Hade en diskussion med en bekant häromdagen, han hade hört av någon att en tik kan bli dräktig utan att hanen fastnar i henne. Jag tog...
Svar
4
· Visningar
2 539
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Hej, Hur stor chans är det att tiken blir dräktig om hanen har parat och dom sen har fastnat??!?!? Hur stor chans är det att hon... 2
Svar
27
· Visningar
7 068
Senast: Ciindy
·
J
Hundavel & Ras Någon som vet vad Lufsen är för ras?
Svar
13
· Visningar
32 505
Senast: Generalen
·
  • Låst
Hundavel & Ras Tänkte höra hur många här på bukefalos som har vinthundar? Vad tycker ni andra om vinthundar? Själv älskar jag vinthundar! Alla typer... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
126 557
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Satt och spanade igenom blocket, som vanligt när man inte har något att göra, och hittade en annons med blandrasvalpar. Där ena...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Jag kom att tänka på idag hur jag alltid tyckt att mellanpinchers verkar så härliga hundar, de jag har träffat. Men har aldrig fastnat...
Svar
7
· Visningar
1 501
Hundavel & Ras Jag har redan fullt opp med min busiga hund :) Men min syrra vill, om hon skaffar hund, ha en sheltie! Vet att dom oftast blir bra...
Svar
16
· Visningar
1 754
L
Hundavel & Ras Frågan kan låta konstig,men jag har en "bekant" som jag bara känner genom mailkontakt.Hon skrev i panik till mig idag och ville göra sig... 2
Svar
26
· Visningar
2 868
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Hoppas innerligt att detta är ett skämt… http://www.abc-annons.se/Hundar-till-salu_136434.htm Hundar till salu Hundar med...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Alyssa
·
F
Hundavel & Ras Nu är det ca en vecka sedan vår tik blev parad! Nu hoppas vi på en massa valpar :d Är det någon mer här som har/ska para sin tik... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 862
Senast: Frieserhäst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka