Hitta Kennel.

Lady_A

Trådstartare
Jag är kär :love: i en rottispojke som bor i vårt område. Igår frågade jag matte var han var ifrån för jag ville såklart kika lite på kenneln :angel:, men har ju glömt namnet... det var något långt och fancy, tvådelat. Minns dock vilken stad kenneln låg i och tänkte det var bit kaka att kolla, men nu hittar jag inte alls. Finns inget kennelregister på rottisklubbens sida eller är jag blind?!

Hur hittar man alla kennlar?!

Sv: Hitta Kennel.

Halvt ot, men är det Blade du är kär i? I så fall håller jag med dig, han är en riktig snyggning:d(För visst håller du till i hagarna vid Lilla Sunnersta emellanåt?)

Nej, det finns inget än... Du får gärna pm:a vilken stad det handlar om så ska jag klura lite.

/Rottis-ägare

Du kan testa Hunddata. Laborera med *fancy, fancy* så kanske det dyker upp ett namn du känner igen. Under förutsättning förståss att kenneln är SKK-ansluten.

Tyvärr hatar google mig och jag fick upp precis allt utom rottiskennlar i rätt stad när jag skrev rottweiler + kennel +stad och andra liknande kombos....

Oj vem är du?! Hur vet du vem jag är?? Har du två sådan där småttisar som du har på avataren?? Jag går rätt ofta i hagarna med min halv(eller hel)galna spaniel. :)
Men rottispojken bor i sthlm. Jag bor nämligen hälften här, hälften där.

Tack för länken! Hittade inte vid en snabbkik, men ska kolla noggrannare.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka