Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Hundavel & Ras Tjoo=) Jag hittade ingen tråd om Whippet hundar så jag skapade en=) Sorry fall det redan finns en sådan här tråd... Lägg gärna in... 2
Svar
35
· Visningar
9 848
Senast: Niki
·
Hundavel & Ras ..fast med "hängande" öron? Träffade en åtta år gammal tik idag som såg EXAKT ut som en westie, i trimning, kroppsbyggnad och allt...
Svar
10
· Visningar
1 867
I
Hundavel & Ras Ska inte skaffa ny hund på minst ett år men är i full gång med att välja ras och därför behöver jag nu er kära bukare. Jag ska ha...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: isse
·
Hundavel & Ras Någon som har träffat en sådan ngn gång? nån som har något, negativt eller positivt, att säga om den? Om det var någon som såg...
Svar
4
· Visningar
1 836
Senast: Carand
·
Hundavel & Ras Vart kan man hitta kunskap om denna ras? Jag har kollat på deras hemsida men hittade inte den kunskapen jag letar efter. Jag funderar...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: JuniNatt
·
S
Hundavel & Ras Hej, det är så här. Fick ett mail häromdagen av en som vill para hennes tik med min hane. Har ingen erfarenhet av det. Till er som...
Svar
16
· Visningar
1 422
Senast: sandrabjelkelov
·
Hundavel & Ras Så, nu får ni bestämma vilken ras jag ska ha när det blir aktuellt med hund igen. Vi är 2 vuxna o 2 småkillar, 5 o 7 år. Barnen är... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 691
M
Hundavel & Ras hej allihopa, är på jakt efter en bra dvärgspets/pomeranian uppfödare, så är det någon som har något bra tips? Bor i stockholm, men...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Flo-Jo
·
Hundavel & Ras Jag förstår mig inte alls på denna ras men har sett att det är en del som har vinthundar här. Jag tänker främst på små vinthundar som... 2 3
Svar
46
· Visningar
12 103
Senast: iozrob
·
Hundavel & Ras Hej. jag och min kille har funderat på att skaffa hund, och nu har vi hittat en som verkar passa oss ganska bra, men jag är lite... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 908
Senast: Diplomaten
·
Hundavel & Ras har kollat på lite hemsidor och finns en hel del som använder sig av inavel/linjeavel.. skk har ju en maxgräns på 6.25 % , finns ju... 2
Svar
26
· Visningar
3 048
Senast: lundborg
·
Hundavel & Ras För ca ett år sedan skapade jag en rasvalstråd där jag pratade om en ny hund i framtiden, nu är framtiden här och inom detta år kommer... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 647
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras jag och min sambo har sedan en tid tillbaka funderat på att skaffa en hund framåt sommaren och vi har mest kollat på fransk bulldog som... 2
Svar
34
· Visningar
3 116
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hur hittar jag en bra uppfödare? Den hunden vi har nu är en blandis så den är inte från en kennel. Känner att jag vill göra det här...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: Mitra
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo håller på att diskutera hundköp till sommaren. Just nu funderar vi på vad vi ska ha för ras, vi kollar för fullt... 2
Svar
25
· Visningar
2 206
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Vilka här inne har Collie vovvar?? Jag har ingen själv. Men Yroll som bor vid stallet brukar följa med på mina promenader :) Hur...
Svar
11
· Visningar
1 896
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Vi har så smått börjat fundera på att skaffa en vuxen hund till som sällskap och lekkompis till den vi redan har och funderar på vilken... 2
Svar
31
· Visningar
4 869
Senast: Rouise
·
Hundavel & Ras Ni bukare som har eller har erfarenhet av denna rasen. berätta om den, mentaliteten, saker man ska tänka på, rassjukdommar, allt ni... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 306
Senast: Aliide
·
Hundavel & Ras Jag vet att jag följer min rasklubbs etiska rekommendationer samt det som står i SKKs grundregler, men vill även ha koll på kommunens...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: kisse
·
Hundavel & Ras Jag passar en underbar kastrerad Dobermann ibland, igår parade han sej med min höglöpande Grandis tik:crazy:. jag tror han blev...
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: SomethingLovish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka