kunskap om Shar Pei

KisseNova

Trådstartare
Vart kan man hitta kunskap om denna ras?

Jag har kollat på deras hemsida men hittade inte den kunskapen jag letar efter. Jag funderar på att bli halvfodervärd till en valp men jag vill veta mer om rasen innan jag bestämmer mig, någon som vill hjälpa mig?

Sv: kunskap om Shar Pei

När jag var på biblioteket senast såg jag en bok som handlade enbart om Shar pei, kan vara värt att kolla upp!

Jag kan varmt rekommendera dig att köpa den svenska boken "En skrynklig kompis - boken om shar-pei".

Den innehåller i stort sett allt du behöver och vill veta om shar-pei...både bra och mindre bra, hur man nu ser på det..*ler*

Den går att beställa på: www.libraartic.com

Jättebra bok-jag har den som "bibel" (I den finns våran Veras halva släkt på bild tex mamma "Russin":banana: )
Hade dock gillat den även om det inte hade varit så:D
Faktaspäckad!/L

Väcker en gammal tråd till liv.

Varför bestämde du dig för att inte skaffa någon shar pei?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 668
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 957
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 355
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 441
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka