Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har kollat på deras hemsida men hittade inte den kunskapen jag letar efter. Jag funderar på att bli halvfodervärd till en valp men jag vill veta mer om rasen innan jag bestämmer mig, någon som vill hjälpa mig?
Jättebra bok-jag har den som "bibel" (I den finns våran Veras halva släkt på bild tex mamma "Russin" )
Hade dock gillat den även om det inte hade varit så
Faktaspäckad!/L
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
Hästnyheter Du blandar och ger hej vilt nu. Hur ska du ha det. Får en veterinär säga att "den här hästen lider och ska tas bort omedelbart" eller inte.
Lantbruksdjur Diarsanyl fungerar även på flermagade djur, innan de hunnit bli flermagade.
Hos lamm så tar vommen ca 55 dagar på sig för att bli fullt...
Islandshäst Jag skulle egentligen på en kurs nu under våren för en som är riktigt duktig på bettlöst och tänkte försöka få med mig tips därifrån men...