Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Någon som har tips på hundar som är "allergivänliga"? Vet att pudel och dvärg/mellan schnauzer är ganska okej. Finns det fler? Söker i...
Svar
18
· Visningar
8 018
Senast: Teki
·
V
Hundavel & Ras jag är en aning sugen på att skaffa en jack russell valp och behöver all matnyttig info av er som äger eller har ägt eller ska skaffa... 2
Svar
34
· Visningar
7 312
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Hejsan! Hur många har Borde Collies här inne?:laugh: Tycker det är en trevlig ras, Kan ni berätta lite om dem,hur länge ni har haft...
Svar
3
· Visningar
1 190
Hundavel & Ras Jag går i köpartankar och vill höra allt och se allt om era luddbollar! Det är en aprikos toypudeltik jag skulle vilja ha.. :love:
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Isis2
·
S
Hundavel & Ras Ja, hur höga är dom? Min hane på 1,5 år är ca 70 i manken, är det ganska ovanligt eller är det många som ligger så pass mkt över höjden... 2 3
Svar
42
· Visningar
10 475
Senast: Emmahpemma
·
A
Hundavel & Ras Är nyfiken på hur ni PERSONLIGEN upp lever australian kelpie....
Svar
12
· Visningar
1 500
Senast: *tove*
·
M
Hundavel & Ras Har en tik på två år.. som inte gå i hop med andra hundra.. hon kan inte ta det lungt.. är detvanligt bland den rasen?
Svar
2
· Visningar
934
Senast: diartistakasha
·
S
Hundavel & Ras Gud! Jag har glömt bort vad en hundras heter! :rofl: Den är långhårig, ser ut som en collie fast mindre. Nån som vet vad den rasen...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Sandrocken
·
Hundavel & Ras Vet inte om det finna någon liknande tråd. [engelsk] http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=44215931 9 10 11
Svar
205
· Visningar
16 808
Senast: Vimsevilja
·
Hundavel & Ras en kompis och hennes pojkvän funderar på att köpa hund, och har fastnat för pulin. dels eftersom han är ungrare och helst vill ha en...
Svar
9
· Visningar
4 705
Senast: Mozart
·
Hundavel & Ras Är det sant att Rottwielers kan födas med stubbsvans? Finns det många individer som bär på det här arvsanlaget? Tycker det är sällan man...
Svar
18
· Visningar
3 914
Senast: Mitra
·
S
Hundavel & Ras Hej! Funderar på dobermann som sägs vara väldigt mammiga och älskar att gosa samtidigt som det är en brukshund. Någon som vet vad som...
Svar
12
· Visningar
2 557
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hej! Jag tror jag är allergisk mot katt, och eftersom jag bara haft kort och släthårig hund själv, är jag rädd att jag ev. är...
Svar
8
· Visningar
2 524
Senast: Dentaku
·
C
Hundavel & Ras Är inne på att skaffa hund och då söker jag en lite mindre hund men som ändå kan hänga med på ridturer o.s.v. Jag vill ha en hund som... 2
Svar
20
· Visningar
1 931
Senast: cirkus
·
J
Hundavel & Ras Hej! Jag vill skaffa en hund till (har afghan) och vill ha en liten ras. Har förälskat mej i både chihuahuan och dvärgpinschern... 2
Svar
21
· Visningar
7 611
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Hur ser det egentligen ut med Sheltisarna? Finns det någon i världen som avlar på vallande shetland sheepdogs? Har de någon...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Tycker ni att det är dumt att köpa en borde collie om man inte ska ha den som vallhund? utan som sällskap och träna/tävla lydnad? 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 560
Hundavel & Ras En snabb fråga. Enligt SKK:s grundregler (2:6) är far/dotterparning (och likvärdig) förbjuden, men vad blir konsekvensen om man genomför...
Svar
17
· Visningar
5 335
Senast: Gnist
·
F
Hundavel & Ras Jag är mycket intresserad av vit herdehund. För -och nackdelar, vill veta så mycket som möjlig. Har kollat hemsidan och pratat med...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Kallebus
·
Hundavel & Ras ska köpa hund till sommaren, har varit inne på dvärgpinscher ett bra tag men vill höra fler tips om fördelar/nackdelar även om andra...
Svar
7
· Visningar
2 122
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka