Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
jag måste få lite hjälp nu :rofl: jag och en killkompis satt och pratade om hundar och han skulle förklara en hudn som han tyckte var...
Hundavel & Ras
Hur resonerar ni kring tikarna eran hund ska få para? Är det någonting speciellt ni kollar upp och är det någonting som får er att dra...
Hundavel & Ras
Hur funkar det om min hane skall ställa upp & para sig med en tik?
Har för mig att hanens ägare har rätt till en valp el betalt för en...
Hundavel & Ras
Här tänkte jag att alla boxer-människor på buke kundes samlas och prata om våra härliga hundar! :)
Skriv gärna en presentation om dig...
Hundavel & Ras
Vilka raser anser ni höra till de så kallade kamphundarna? En bekant har varit och kikat på en lägenhet och där stod det i kontraktet...
Hundavel & Ras
Jag vill inte ha en lång diskussion ifall att är fel eller inte att föda upp blandisar, men jag vill gärna veta vad ni tycker om dessa...
Hundavel & Ras
Hej! Jag & min sambo är inne på att skaffa hund här nu under början på våren - mot sommaren, när vi hittar en som passar helt enkelt :)...
Hundavel & Ras
Jag är på väg att skaffa min första egna hund inom ett år eller så. Mitt stora dilemma är att jag inte kan bestämma mig för vilken ras...
Trädgård & Växter Redan mitten av mars, så personligen hade jag hellre satsat på att köpa några sticklingar av chili. Gurka har jag inte ens sått än, så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.