Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Tänkte höra om någon här har gjort det? Eller vet någon hemsida om sådant? tacksam för tips :)
Svar
5
· Visningar
5 064
Senast: whipsy
·
C
Övr. Hund Är det någon som gjort det? Är lite sugen på att göra det med jämten, när han har åldern inne. Berätta lite om för och nackdelar med att...
Svar
19
· Visningar
2 294
Övr. Hund För att underätta för er så är det "bara" två raser i henne. Shiba i sommarskrud Shiba ligandes. Shiba vid ån. Shiba vid ån igen...
2
Svar
23
· Visningar
2 010
Senast: bianca_gbg
·
F
Övr. Hund Min tjej sover sällan normalt, men de här två är ju bra söta... :crazy:
2
Svar
32
· Visningar
2 013
Senast: Pale
·
6
Övr. Hund Vad bör man tänka på om man tar en omplacerings hund :confused: Hunden i fråga är en svensk lapphunds hane på 5 år. :bow:
Svar
12
· Visningar
1 417
Senast: SessCa
·
Övr. Hund av blandras, eller hundar utan papper, var kan det göras? ämnet har varit uppe tidigare och det pratades om "blandis". vad är det?
Svar
6
· Visningar
881
Senast: Milosari
·
V
Övr. Hund oangelägenhet...eller va de nu het ;) Vad är det ? På jobbet så har vi en lägenhet i ett bostadshus där vi håller till ,en stor fyra...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Druvan
·
N
Övr. Hund Min hund ligger just nu........och sover på fönsterbrädan i vardagsrummet :smirk: :D Vi bor 3 våningar upp så hon har MKT bra...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: kpist
·
6
Övr. Hund Vad menas med det? Antar att det inte är så bra :confused:
Svar
19
· Visningar
13 025
Senast: 666
·
T
Övr. Hund Varför är vår stackars hund totalt livrädd när vi slänger ner höbalar från skullen? Han skakar i typ en halvtimme efteråt å har svansen...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Sentenced
·
C
Övr. Hund Tycker det här med foder är en djungel. Vad ger ni era hundar för torrfoder? Jag ger mina Doggy (röd) till 11 mån Jämthund och vår 5...
2
Svar
34
· Visningar
2 900
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Nu är det så att jag tänkt ringa runt till några uppfödare för rasen som vi intresserat oss för. Nämligen Grand Danois. Men det var 8...
Svar
9
· Visningar
2 070
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Nu har jag varit på min första hundutställning!! :) Med mina två labradorer. Den äldsta kom på fjärde plats och fick rosett (han är sååå...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Dean
·
Övr. Hund Min \"Shäfer\" Visst är han fin min Guldklimp :love: http://groups.msn.com/FinnFeaver/vrigt.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=144
2
Svar
22
· Visningar
2 282
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Hej ville bara visa lite bilder på min dvärgschnauzer Tuva. Är så jättestolt över henne. Men hon har ett jäkla humör. (som resten utav...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: nermal
·
6
Övr. Hund Vi har en hund som omplacerades till oss. Hur skall jag kunna få tag på den "riktiga" ägaren till våran hund? Omplaceraren visste inte...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: 666
·
Övr. Hund ...bilder som jag idag fått scannade av en granne... mina valpisar(födda 2000, men ändå) visst är dom underbara :love: :love...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: claraswe
·
Övr. Hund Har en ny inflyttade granne som har Sanktbernad och har valpar. Det är en kull på 16 stycken, jag tycker det verkar många men det kanske...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: martha
·
Övr. Hund Min 9 veckors valp äter dåligt. Ställde nyss fram frukosten men han visade knappt något intresse. Han har inte ätit bra sen han kom. Det...
2
Svar
24
· Visningar
2 401
Senast: Aliide
·
D
Övr. Hund Har en liten dvärghund på 4 månader. Varje gång jag tar fram lilla plastlådan med borstar saxar etc. blir valpen som tokig. Hon...
Svar
2
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar