Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Allt fungerar fint hemma hos oss med vovven. Jag har hittat rätt matsort för henne,efter mkt krångel bestämmde jag mig för RC...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som har en sådan? Har blivit himla förtjusta i sådana, men bara träffat en. Var ute på nätet och läste om dem och det stod att de...
Svar
5
· Visningar
2 914
T
Övr. Hund Tjena! Finns det någon boxerkennel i Göteborg? Address, hemsida, tel? Jättetacksam för svar! /Louise
Svar
2
· Visningar
3 252
Senast: Juvelflickan
·
Övr. Hund Ja, ibland är jag säker på att min lurvtuss skulle kunna få jobb som modell :love: Eftersom det var sånt fint väder så bestämde jag mig...
Svar
11
· Visningar
1 327
Senast: Betsy
·
J
Övr. Hund hummm läste nu i expressen om en ägare som hade slagit ut hundens tänder och lämnat den i ett halvfult bakar :cry:. när jag hör detta...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: bengibollen
·
Övr. Hund Någon som har en sån? Har ni något att berätta om hundar? Passar de som familjehundar? Hur är de? /Tacksam för svar :bump:
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: daysi
·
Övr. Hund Skall nu i helgen lägga ett blodspår till vovven. Det är cirka 5 år sedan sist :crazy: :o Men jag skall prova det igen då jag minns...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund spinner vidare på rottistråden... den ras som är mest känd för sin silverfärg är väl weimaraner. jag trodde inte att den fanns hos andra...
Svar
13
· Visningar
1 271
·
6
Övr. Hund Vad kan man göra åt en hund som drar? Just nu har han ett halv stryp. Har funderat på att pröva sele eller halti nossele. Eller vad...
2
Svar
25
· Visningar
2 058
Senast: Sommartjej
·
T
Övr. Hund Hej! Vi funderar på att skaffa hund och de lutar starkt år dvärgschnauzer. Nu vill jag jättegärna höra vad NI tycker om denna ras! Har...
Svar
10
· Visningar
3 016
Senast: Rie
·
S
Övr. Hund Såg en tråd där någon hade en hund som gillade rödvin och vill gärna veta om fler har sådana hundar. Min mammas hund kan tigga sprit...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Heira
·
Övr. Hund Någon som ska dit? Jag och bebisen får våran debut då... Är otroligt nervös :crazy:
Svar
8
· Visningar
871
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Det var inte länge sedan som hon såg ut så här! eller så här. Men nu har hon blivit jättestor :love:
Svar
4
· Visningar
851
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Jag tog över en liten vovve för några mån. sen ocg har anmält ägarbyte hos JV. Men ägarintyget kan inte användas som bevis för...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: KaZa
·
Övr. Hund \"min hund behöver... ...stryk för att må bra" fick jag höra av en ung man idag... för att göra en lång historia kort mötte vi en...
Svar
12
· Visningar
1 370
·
6
Övr. Hund Är det smart??? Eller kan man ändå föra över det till valparna?
Svar
5
· Visningar
1 434
Senast: Zoya
·
M
Övr. Hund Hur många timmar i snitt sover en hund? Jag har en 1.5 årig flattik och ju äldre hon blir desto mer sover hon. hon ligger nästan alltid...
Svar
4
· Visningar
1 731
·
K
Övr. Hund Igår halkade min hund...ok idag kan hon inte ens gå:S... hon hoppar omkring på 3 ben så hon har vell antaglingen stukat eller sträkt...
Svar
2
· Visningar
749
·
L
Övr. Hund eftersom hon är nästan vit,så skulle hon vara så söt i ett rosa halsband nu till våren/sommaren..men vart sjutton hittar man de? finns...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: kpist
·
A
Övr. Hund Jag har en hane som blir 12 år i år. Pälsen blir bara risigare och risigare. Tidigare hade han blank och mycket tacksam päls som nästan...
Svar
11
· Visningar
1 610
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?