Köping 21-22 februari?

Möjligen. Har instruktörsutbildning den helgen, men jag kanske hinner smita iväg till Köping en sväng.

Haha jadu fråga mej inte :o Jag tror det är boxerklubben ( :confused:) som annordnar. Men det är alla möjliga raser som ska vara med.
Blir min och bebisens premiär :D

Leonbergerklbbuen var det visst :o Jag är inte så duktig på att hålla koll på sånt :smirk:

Jag har en liten phaléne tik. Vi blir dom enda som ska ställa....och en hane som är min bebis bror...jag kommer att skämma ut mej totalt :o

okej :)
det kommer att gå jättebra! du kanske kan få hjälp av ägaren till din huns bror (om nu personen i fråga har vart med förr :p )

Hahah nej det tror jag inte skulle gå något bättre :smirk: Hon har heller aldrig ställt ut. Hennes hund ser dessutom ut som en förväxt köttbulle...så chansen att min tös blir BIR och BIM är STOOOOR :) Inte för att det är värt något när det bara är dom här två trollen som ska ställas. Men ändå :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 701
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 562
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka