Hund eller katt?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Nickan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 952
N

Nickan

Min hund ligger just nu........och sover på fönsterbrädan i vardagsrummet :smirk: :D

Vi bor 3 våningar upp så hon har MKT bra överblick över gården där...tror hon gillar det :)

Gör din hund liknande saker? Som eg katter kanske gör?

Ja hon brukar gå på soffryggstödet och sitta där på och titta ut genom fönstret. Annars tycker hon om att leka med leksaksråttor. :D
Hon skulle gärna va en katt, dom behöver inte gå ut :idea:
Hon försöker va som dom, försöker låta bli att vifta på svansen i närheten av dom fast hon är superglad :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 375
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 288
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 517
Senast: Sel
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka