Gissa ras.

Jodå en riktig liten räkstjärt är det. Shiba är alltså Schäfer och Old english Seepdog.Vi får ofta höra att hon skulle kunna ha Snuzer,bovier eller briad i sig. Resten av förslagen va faktiskt nya. Jag tycker det är en jätte trevlig blandig men man måste tycka om pälsvård det är nemligen så att hon måste borstas minst två gånger/Dag

vet ett av dem tror ja Old English Sheepdog och sen vet ja inte riktigt men vilda gissningar blir de eftersom din hund är grå Bouvier Des Flandres Irish Wolfhound
den enda tyska rasen ja kan komma på är schäfer så men men ja tror min frösta gissning är rätt sen kanske de kan va en softis i den ingen aning :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 998
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 534
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 457
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA