Min "Shäfer"

Re: Min \"Shäfer\"

Nej, kronisk trötthetsyndom troligtvis.
Maximal otur är att jag har fibro och kronisk trötthetsyndrom också :(
Vi har haft kvar henne så länge husse har orkat, själv orkar jag bara då och då :crazy:
Nu har husse blivit sämre och han blir inte bättre så för allas skull så är en omplacering bättre.
Dessie har inte svårt att anpassa sig till nya situationer och har bara några saker att träna sig på så kommer hon att vara en mycket lydig hund.
Jag har inte haft ork att träna henne i rätta miljöer tillräckligt och husse har inte rätta känslan/timingen :o
Jag har hört med uppfödaren och hon skulle höra med resten av familjen (dom har nu en omplaceringstik som har lite svårt med vissa andra tikar) innan jag sätter ut henne på annons.

Schäfer skall ha stora öron ;)

ajdå, det var inte roligt... men en :bow: för att ni tänker på hundens bästa! och krya på er! forskningen kan i alla fall inte gå bakåt.

Ja men då så! :) Då förstår jag. Jag utseendet är viktigt tycker jag men inte avgörande. Därför valde jag bla schäfer.

Tur att alla tycker olika. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
462
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 288
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 442
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka