Min "Shäfer"

Re: Min \"Shäfer\"

Nej, kronisk trötthetsyndom troligtvis.
Maximal otur är att jag har fibro och kronisk trötthetsyndrom också :(
Vi har haft kvar henne så länge husse har orkat, själv orkar jag bara då och då :crazy:
Nu har husse blivit sämre och han blir inte bättre så för allas skull så är en omplacering bättre.
Dessie har inte svårt att anpassa sig till nya situationer och har bara några saker att träna sig på så kommer hon att vara en mycket lydig hund.
Jag har inte haft ork att träna henne i rätta miljöer tillräckligt och husse har inte rätta känslan/timingen :o
Jag har hört med uppfödaren och hon skulle höra med resten av familjen (dom har nu en omplaceringstik som har lite svårt med vissa andra tikar) innan jag sätter ut henne på annons.

Schäfer skall ha stora öron ;)

ajdå, det var inte roligt... men en :bow: för att ni tänker på hundens bästa! och krya på er! forskningen kan i alla fall inte gå bakåt.

Ja men då så! :) Då förstår jag. Jag utseendet är viktigt tycker jag men inte avgörande. Därför valde jag bla schäfer.

Tur att alla tycker olika. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 620
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA