Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag fick ras tidningen idag och blev väldigt överraskad över hur få det var som röntgade sina hundar, för mig har det varit något...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 563
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Det är dags att vaccinera Dafne, men nu läste jag i FASS att Atopica inte bör intas i samband med vaccination. Att göra ett uppehåll i...
Svar
15
· Visningar
1 837
Hundhälsa Är det någon som vet om det finns någon form av färskfoder i Portugal? Mina föräldrar letar nytt foder till sin hund men allt dom finns...
Svar
4
· Visningar
965
Hundhälsa För ca ett halvår sen fick min mops en torrfoderbit i halsen. Hon hörkla sig ett tag sen valde mamma att åka in med henne till...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 617
Senast: Lona
·
Hundhälsa Idag har Qarusell varit hos vetten och opererat bort en knöl som har växt och förändrats de senaste 3 månaderna. Den satt mellan vulva...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: igbest
·
Hundhälsa I januari avmaskade jag Filimon efter att hans lösa mage inte ville ge sig. Trots att han avmaskats två månader tidigare inför resa till...
Svar
18
· Visningar
3 677
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Min foxterrier ficka idag efter röntgen diagnosen att hon har en tumör som gör att hjärtats blod inte kommer fram i den omfattningen att...
Svar
14
· Visningar
4 184
Senast: Nicklas
·
Hundhälsa Min ena labbe tycks vara en myggmagnet och dessutom ganska känslig, häromdagen var magen och ljumskarna fulla av ilskna röda bett :(...
Svar
4
· Visningar
3 004
Senast: Lona
·
Hundhälsa Såg i en annan tråd om tips angående Zylkene och började fundera på "vad" det kan hjälpa mot så att säga. När jag läste om det verkade...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Och_Aye
·
Hundhälsa Fick rekommendation av vet idag att behandla lusangrepp på hund med Frontline. Skickade gubben på apoteket o han kom hem med Frontline...
Svar
4
· Visningar
1 563
Senast: aemaria
·
Hundhälsa Beslutet är nästan fattat,men jag vet inte hur jag ska klara det. Bara att ringa veterinären ser jag inte hur jag ska klara! :cry: Vet...
Svar
19
· Visningar
3 592
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Min Beauceronhanne (kastrerad) 8 år gammal, har en knöl precis vid analöppningen. Den är inte röd och irriterad och ungefär som ett...
Svar
5
· Visningar
5 854
Hundhälsa Har nyss konstaterat hundlöss på våra två hundar, blä! :yuck: Vet hur jag ska behandla, men hur mycket måste vi sanera och hur...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: aemaria
·
Hundhälsa Min Mini har ju lagt på sig lite över ett halvkilo kortisonfetma och behöver gå ner det för att få lättare med sina taskiga lungor och...
2
Svar
26
· Visningar
1 742
Hundhälsa Vi har en flathane som verkligen har det tufft i värme. På sommaren är det mest simning som gäller som motion, och övrig tid spenderar...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Nu tar jag ut problem i förväg ;) Min hund har haft en hel del problem med hetsätning, innan vi köpte honom (och ett ganska bra tag...
Svar
12
· Visningar
1 306
Hundhälsa Hej! Min westie-tik är mycket aktiv och ute på landet mycket. Jag har inte skaffat något fästinghalsband än i år; något som funkat...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: Rouise
·
Hundhälsa Min hund är 2,5år gammal och är i det stora hela en okomplicerad familjemedlem. Hon är en Lhasa Apso som har bott hos mig sen hon var 8...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Sparkling
·
Hundhälsa God kväll buke! Är lite bekymrad över vår Golden-kille. Upptäckte igår att han har som små sårskorpor på ryggen, börjar vid...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vår hund blev halt för tre veckor sedan. Inte mycket, linkade till ett par steg o gick sedan normalt en stund igen. Fick vila några...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Gravid som "äldre"
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur