Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag kan ju börja den här tråden med att jag känner mig förföljd av problem med mina djur. :arghh: Valp, nu 22 veckor. Det börjar med...
2
Svar
34
· Visningar
3 625
Senast: Tonto
·
Hundhälsa ....i tre veckor pga "benhinneinflammation" (kommer ju aldrig ihåg vad de heter men ni vet va jag menar) som inte vill ge med sig utan...
Svar
14
· Visningar
3 369
Hundhälsa Har en tik som är skendräktig med mjölk efter varje löp, hon är 2,5 år ungefär. Det var någon som sa till mig att risken för...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: igbest
·
Hundhälsa På vinterlovet (ev. även höstlovet om det finns snö då) så ska jag upp till Norge och åka skidor med min hund ( 32kg 50%Schäfer...
Svar
0
· Visningar
695
Hundhälsa Hej! Jag blev ju hundägare för en vecka sedan, och mycket är nytt och skakigt, fast det mesta går bättre än väntat. Jag har en fråga...
Svar
11
· Visningar
8 845
Senast: Buck
·
Hundhälsa Igår efter morgonpromenaden (kan inte svära på att det inte fanns där innan men tror inte det) upptäckte jag att ena bakbenet på hunden...
Svar
2
· Visningar
2 847
Senast: Lppp
·
Hundhälsa Det börjar bli dags för vår dam att ta sig an 1års vaccinet, men funderar lite på vad det är som behövs. DHPPi är självklar, för att få...
Svar
1
· Visningar
438
Hundhälsa tänkte kolla med er om någon av er har erfarenhet av snorig valp. Dvs, han är inte förkyld eller hängig på något sätt. Han busar som...
Svar
8
· Visningar
7 640
Senast: Svanpar
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av fästingmedlet Bravecto? För- och nackdelar?
Svar
14
· Visningar
1 722
Hundhälsa Min svärmor vill ha ett fiberrikt hundfoder, vet ni något? Vet inte anledning eller något utan hon frågade och ville ha ett snabbt svar...
Svar
18
· Visningar
8 799
Hundhälsa Vi ger våran valp färskfoder, han är 19 veckor och äter 900-1000g foder om dagen, han lägger inte på sig för fem öre. Utöver detta så...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 378
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej! Har en Goldentik på två år. Såg att hon var väldigt mörk i huden i ljumskarna. Har inte märkt detta förut. Hon har ingen klåda och...
Svar
1
· Visningar
1 542
Hundhälsa Min mamma är världens bästa hundvakt, hon har precis gått i pension och säger att hon gärna vill ha vovven mera. Just nu bor dock min...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: Erikaa
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 368
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min hund har nyligen börjat på BARF, och efter att hon vägrade äta MUSH efter bara några dagar av korvarna (hade innan Vaisto Starter...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Min hund har råkat illa ut och har ett sår under magen som kommer att ta lång tid att läka. För att veterinären inte ska behöva tejpa...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: lytesout95
·
Hundhälsa Hej, Jag vill ha all info kring katarakt, de ärftliga varianterna. Hur ser prognosen ut? Är främst intresserad av prognosen för Bakre...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Laa
·
Hundhälsa SVA har testat 75 gatuhundar som importerats till Norge från Rumänien, Ungern, Balkan eller Baltikum. Endast 35 av dem hade fullgott...
2
Svar
34
· Visningar
2 855
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Vi överväger foderbyta för våra hundar och jag skulle behöva lite tips kring lämpliga alternativ. Det brukar ju finnas många som är bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 647
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Tycker hunden har löpt länge nu, men första blodfläcken är jag inte säker på kom från hennes slida. Hon har dock varit svullen på vulvan...
Svar
5
· Visningar
843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka