Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Alltså, jag fattar också att själva CTn inte känns :p men ligger hunden normalt när den åker genom "röret" eller lägger man dem på något...
Svar
7
· Visningar
2 319
Senast: paradox
·
Hundhälsa Vi får hoppas på en fällande dom, annars börjar sommaren illa för våra fyrfota vänner...
Svar
16
· Visningar
1 816
Hundhälsa När brukar det vara man byter till vuxenfoder till valpen? Är det olika beroende på storlek på hunden? Jag har för mig att det är vi 12...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Valpen har ätit bravo vom bas hos uppföljaren, fått med mat för ca en vecka. Skulle kolla upp vart det säljs i närheten men finns visst...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Hundhälsa Som några kanske uppmärksammat tidigare så nämnde jag i uppdateringstråden att min hund slickat en hel del på sin ena hasspets så att...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Min fyraåriga labbetik var ungefär på löpdag 10 förra helgen när hon fick någon form av förstoppningsrelaterad kolik (jättekäckt att...
Svar
2
· Visningar
1 775
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min kära sambo har knappt haft någon som helst hundkontakt innan han träffade mig. Han har alltid tyckt om hundar men med en mamma som...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenhet av detta? Jag har provar Scalibor, Ceresto, expot mm mm. men jag är inte nöjd med något av dessa...
2
Svar
20
· Visningar
4 376
Senast: mazariin
·
Hundhälsa Hej allihopa! Behöver lite hjälp. Jag ska skriva en uppsats om de vanligaste hundsjukdomarna, eller vanliga hundsjukdomar kanske man ska...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Nenyah
·
Hundhälsa Frågar åt en kompis. Tycker inte ni att knäna ser avskalade, platta ut? Ska dom inte vara runda?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en 3 månaders valp hemma som börjar visa symptom på allergi. Han äter idag vom puppy och uppfödaren gav inte det från början men...
Svar
3
· Visningar
747
Hundhälsa Alltså, jag blir tokig! :( Jag har tidigare skrivit en tråd om min tik som blev inkontinent efter sin magomvridningsoperation förra...
2
Svar
29
· Visningar
4 229
Hundhälsa Har försökt söka i gamla trådar men inte hittat något konkret. Är det någon foder/valpkunnig här som vet hur det förhåller sig med...
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Det här är ett så omdebatterat samtalsämne bland hundägare över lag att det förtjänar en egen tråd! :D Vad är era erfarenheter av...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
12 290
Hundhälsa Anticimex var hos mig tidigare idag och la ut gift för att ta kål på svartmyrorna i min hall. Jag har ställt en stor byrå för öppningen...
Svar
17
· Visningar
3 281
Hundhälsa Skitungen Diva har slitit av en klo kapsel. Jag har ingen aning om hur det gick till. Jag ar ute och reser och jag rastade henne i...
Svar
6
· Visningar
1 912
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vi bor väldigt nära en hundrastgård som Bruce alltid har älskat :) Svansen går som en propeller så fort vi närmar oss rastgården och det...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min hund går just nu på MUSH Barf (vanliga korvarna) och har gått på det i ca 2 veckor (tidigare gått på Vaisto Starter i en månad så...
2
Svar
21
· Visningar
2 893
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Vi hade en diskussion i skolan för ett tag sedan om hur långa klorna egentligen ska vara. Så jag tänkte fråga er hur ni tänker? Jag har...
2
Svar
23
· Visningar
8 915
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag blev kontaktad på FB av en tjej som trodde att hon hade ett syskon till Alice, vilket det visade sig att hon har! Vilket är...
Svar
13
· Visningar
2 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka