Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vet inte riktigt hur jag ska göra i den här situationen.
En av hästägarna i mitt stall har lånat ut sin häst på foder. Fodervärden har...
Hästmänniskan
Någon som vet hur man går till väga om man ska flytta från Sverige till Tyskland och vill ha sin häst med sig..? Är det några speciella...
Hästmänniskan
Hej! Jag har läst och läst i en massa trådar nu, men inte hittat mitt svar, så nu gör jag en tråd i förhoppning om att någon kan hjälpa...
Ekonomi & Juridik
Har ett standardkontrakt från Lars Deckeman "Uppstallningsavtal".
Detta skrevs under av person A.
Har kommit på kant med de som äger...
Ekonomi & Juridik
Från och med den första januari har jag eget företag och kommer att ha hästarna i företaget. Detta innebär att jag behöver kvitto från...
Ekonomi & Juridik
Vilka kontrakt/avtal har ni använt er av vid hästköp? Vilka kan rekommenderas respektive avrådas från? Vad bör man särskillt ta upp i...
Ekonomi & Juridik
Hur funkar det med betalningar för träningar nu? Är faktura enda chansen att vara laglig om man inte har kassasystem eller kortläsare...
Hästmänniskan
Jag har en häst utlånad på foder. När jag lånade ut hästen så var jag jättenoga med att påpeka att jag är jättenoga med hans hovvård och...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.