Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har letat stallplats i min ort i ca 1 års tid, men det finns endast två stall (15 stallplatser totalt) här och därför är det inte så...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
17 068
Senast: Delfinarie
·
Anläggning Ni med ligghall/vindskydd, hjälp! Jag har planer på att bygga ett vindskydd till grabbarna för att de ska ha skydd ute. De kommer...
Svar
10
· Visningar
1 758
Senast: lundsbo
·
Anläggning Budgetalternativ för ridhall/ridtält/ridhus. Vad har ni för tips och förslag om man vill bygga ett budget alternativ? Dvs inte ridhus...
2
Svar
20
· Visningar
19 860
Senast: Inka-90
·
Hästmänniskan Ligger tråden fel får moderator gärna flytta på den... Ska åka och hämta hem nya ponnyn på lördag. Nu ringde de som har henne i...
Svar
13
· Visningar
2 207
Senast: Wippos
·
Ekonomi & Juridik Varför är det så lätt att starta ett eget företag inom häst och ridsport världen när man är kriminell? Ska ta det från början: I...
2
Svar
35
· Visningar
4 291
Senast: Zephira
·
Ekonomi & Juridik Behöver lite råd. Har min ponny ute på foder hos en supergullig och duktig tjej som är mitt emellan två jobb. Hon behöver lämna tillbaka...
Svar
3
· Visningar
1 440
Senast: Blueeyes
·
Anläggning Vad för rep rekommenderar ni? Vart ifrån och vilken tjocklek? Med kopparinlägg eller inte? Nu frågar jag inte er som säger blankt...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 603
Senast: axel
·
L
Hästmänniskan Skulle behöva svar på lite frågor, jag har nydligen hittat en Nordsvensk på annons som jag verkligen är intresserad av. Hästen ifråga...
Svar
13
· Visningar
5 168
Senast: ylvalill
·
Anläggning Nu är dte så att gården vi bor på antagligen kommer att vara till salu redan till sommaren/hösten, tidigare än vi trott - mycket...
Svar
18
· Visningar
4 733
Senast: Fibusen
·
S
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo flyttade till en gård i början på december och skulle ta hand om min systers häst medan dom var utomlands. I mitten på...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 896
Senast: Rosett
·
A
Hästmänniskan Hej hopp! Förbereder mig för fullt inför vårens högskoleprov för att kunna komma in på veterinär på SLU, men känner att en plan B...
Svar
6
· Visningar
5 014
Hästmänniskan vet någon hur jag då ska gå till väga? Jag har blivit hänvisad till en skola i katrineholm ( www.htuab.se ) Men den skolan verkar ha...
Svar
4
· Visningar
2 266
Senast: Jaacquline
·
Hästmänniskan Frågan är ju rätt uppenbar faktiskt. Jag själv funderar på att inköpa något utav det. Min tid räcker inte till till alla hästarna...
2
Svar
27
· Visningar
11 438
Hästmänniskan Hejsan! Jag vet inte om jag la denna tråd rätt men annars kanske moderator kan lägga den rätt?! Nu ska vi bygga boxar här hemma...
2
Svar
24
· Visningar
6 185
Senast: Sallekott
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: puppan2
·
Hästmänniskan Hej Jag fick just reda på att mitt försäkringsbolag har ändrat villkoren med att ha samma höga självrisk men att man nu också får...
Svar
6
· Visningar
1 032
Hästmänniskan Igår kväll fick jag avliva min älskade pålle efter många timmars kämpande med en kolik som inte ville ge med sig...han hade så ont, så...
2
Svar
35
· Visningar
6 043
Senast: Bananens
·
Hästmänniskan Hej! Efter mycke funderingar har jag beslutat mig för att köpa en shettis att köra med. Är det många som mig som är 25+ och har egen...
2
Svar
20
· Visningar
2 630
Senast: Shettisar
·
Ekonomi & Juridik Jag köpte en häst för lite drygt två månader sen. Hon är två år gammal, och har aldrig haft något hästpass förut. Givetvis gjordes det...
Svar
4
· Visningar
1 114
Hästmänniskan Jag har det sista blivit mer och mer sugen på att börja med hästar igen. Red mycket som barn. Både på ridskola och På en grannes häst...
Svar
10
· Visningar
1 671
Senast: Elin_87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama