Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp, allt är först grundat o sedan sprutmålat. han har svetsat varje del för sig så vi kan plocka bort varje del för sig ifall det skulle behövas. Det var därför d tog lite...extra tid.
Brädorna har han blåst m lampa, vi har bara lackat i det andra stallet och tyvärr syns d ganska väl när hästarna råkar smutsa ner väggarna. Så vi hoppas d syns lite mindre nu när han bränt brädorna.
Hästskorna i gallret fungerar som extra stadga då vi hade en häst som sparkade genom gallret en gång. Förhoppningsvis ska d här hålla ihop bättre. Just nu är vi oense om vi ska ha "guldknoppar" el lackade "ardenner" skor längst upp vid dörrarna
Hihi! Jag har en massa fjordingdojjor som ligger och rostar hemma, vill ni ha dem?
Ja, det såg ut som en typisk blåslamp-behandling. Stod hela förra våren och gjorde sånt... Personligen kommer jag nog linoljebränna väggarna i mitt blivande stall, utåt gången. Det blir en lite mustigare ljusbrun färg då, och så syns det inte lika väl om det blir skitigt. På insidan blir det målade eller tjärbrända väggar. Och det blir säkert svart galler! Så himla snyggt! Eventuellt kan jag få en bekant att smida galler åt mig, men det kommer nog kosta... Men what the heck, det är ju bara till tre boxar... *drömma*
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.