Sv: Får det gå till såhär?
*kl*
Får man starta företag om man har skulder hos KFM?
*kl*
Får man starta företag om man har skulder hos KFM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är inget som privatpersoner ska syssla med. Det är polisens uppgift.
Tyvärr såldes inte sadeln jag köpte via företaget utan den var utanför företaget. Hon drev ett företag då men inte med ridsportartiklar. Deta har hon startat upp nu och lurat människor genom nu. Dock inte mig.
Vi skickade in rena bevisningen för att ett bolag (inte momsreggat) fakturerat moms på omsättning om fyra miljoner per år. Det var inte intressant att utreda för SKV, enligt det svar vi fick.
skatteskulder är det. så det är ju lite värre...
men men. jag hoppas dagligen att polisen äntligen kan sätta dit X. håll tummarna!
det strömmar som sagt fortfarande in anmälningar. men snart hopaps de på att plockai n henne på förhör igen och åklagaren göra nåt åt allt...
Att man har skatteskulder innebär ju inte automatiskt att man struntat i sin redovisning. Det betyder att man inte betalt (det man redovisat).
jadet är väldigt märkligt alltihop...har idag pratat med polisen och ifrågasatt hur X kan ha företag och om de, polisen, kommer kolal upp detta mm. inget de just nu tänker göra då de inte kan sätta dit X ännu. det strömmar som sagt fortfarande in anmälningar. men snart hopaps de på att plockai n henne på förhör igen och åklagaren göra nåt åt allt...