Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är mitt uppe i stallflytt och fick helt plötsligt ett alternativ till. Har ca ett dygn på mig att bestämma mig :crazy: HJÄLP!
Stall...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Såsmåningom hoppas jag ha ett par hästar, och jag vill gärna ha dem hemma. Det finns ett stall på tomten redan men det är inte...
Ekonomi & Juridik
Tillfället har dykt upp då jag har möjlighet att ha häst där jag kommer att arbeta och till mkt förmånligt pris. I stallhyran ingår...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte en häst för ungefär exakt en månad sedan. Jag letade efter en genomsnäll skogsmulle och ägaren intygade att han var snäll och...
Hästmänniskan
Min gammelhäst har nu 21år gammal börjat kännas lite ofräsch och det har fått mig att fundera i banorna att det här kan vara hans sista...
Ekonomi & Juridik
Om man skaffar häst (köper eller tar en på foder), hur mycket pengar bör man ha undanstoppat som buffert för oförutsedda utgifter? Hur...
Ekonomi & Juridik
Vi har hamnat i ett dilemma...
Vi hyr två boxar av en tjej som hyr ett stall med fem boxar.
Hon har ett skrivet kontrakt likväl som...
Ekonomi & Juridik
Min häst har blivit sjuk hos fodervärden. Avtalet är uppsagt pga sjukdomen hos hästen. Utgår i morgon. Jag som ägare vill ej ha en sjuk...
Ekonomi & Juridik
Jag behöver införskaffa mig en traktor och ska ha den till att ploga snö bl.a. Det får bli en riktigt gammal modell då jag har max 20...
Hästmänniskan
Har känt en längre tid att ridskolan där min (snart) 8åriga dotter rider inte riktigt "håller måttet". En hel lektion kan förflyta utan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.