Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vi håller på med ladugårdsrenovering och ska så småningom låta inreda med nya hästboxar. Det finns ju boxar av en mängd olika...
Svar
16
· Visningar
3 951
Senast: lundsbo
·
Anläggning Det är så här att i höstas köpte vi vår drömgård där vi har ett stall som är byggt i en gammal ladugård. Jag har hela tiden funderat på...
Svar
18
· Visningar
11 207
Senast: Berin
·
Anläggning Jag behöver skaffa ett till stängselaggregat och funderar på vad det är jag ska titta på... Det kommer bara att användas sommartid...
Svar
2
· Visningar
1 434
Senast: WestCott
·
Hästmänniskan Efter lite diskussion i tråden "Någon som bor i en hästby" började jag fundera om detta med oenighet/osämja bland inackorderingar följer...
2
Svar
33
· Visningar
6 331
Senast: Hepzheba
·
Hästmänniskan När det blir rejält åskväder och det blixtrar. Hur beter sig era hästar? Dels dom som står på box och på lösdrift? Vad är bättre, ta in...
2
Svar
20
· Visningar
3 328
Senast: SiZo
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Liv99
·
Hästmänniskan Visste inte riktigt vars jag skulle lägga tråden så moderator får flytta tråden om den ligger fel. Jag har en Islandsval -07 som jag...
Svar
12
· Visningar
1 994
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Jag kontaktade idag ägaren till medryttarhästen jag hade i 2 år för lika många år sedan för att säga att nu finns pengarna för att vi...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 345
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Ja, hur ska man namnge en sån här tråd på vettigt sätt.. I vilket fall, jag grunnar väldigt mycket på ett visst argument som en del...
2
Svar
28
· Visningar
4 574
Senast: Ewelina
·
M
Anläggning I mitt stall, som är ett inackorderings stall (ej kollektivt) så har några hyresgäster betsämt sig sig att en riktig storstädning vore...
Svar
9
· Visningar
2 643
Senast: Syndroma
·
E
Hästmänniskan Att ridning är bra för hälsan är ju ganska enkelt att gissa sig till, men jag är nyfiken på om ridningen har hjälpt någon av er ur ett...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 496
Senast: amber59
·
I
Anläggning Hej! Efter mycket om och men känner jag nu att det är dags för att bygga stall. Stallet kommer vara ganska litet eftersom bara två...
2
Svar
27
· Visningar
8 770
Senast: lwt03001
·
T
Hästmänniskan Jag har ett litet problem och skulle vilja veta vad ni anser vara rätt. Vi skulle sälja dotterns ponny och köparen fick ta honom på...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 011
Senast: lillaida
·
Hästmänniskan Vi har nyligen köpt gård, byggt stall och har våra två hästar hemma. Vi rider, tömkör och kör med vagn. Allt har blivit dyrt såklart och...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 394
D
Hästmänniskan Hej! Jag har planer på att skaffa egen häst, men hur ska man veta vilken ras man ska köpa? Någon som kan komma med råd...? Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 616
Senast: Outside
·
Hästmänniskan Tjolahopp! Har i dagarna fått erbjudande om ett jobb som hästskötare/beridare på ett tävlingsstall i mellansverige, anställningen är...
Svar
3
· Visningar
1 567
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Är det någon som har gjort regn/vindskydd av ett sk lastbilsskåp? Jag har just köpt ett som jag tänkte placera i hagen. Det är nästan 9...
Svar
2
· Visningar
1 438
Senast: Tussemaja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vill egentligen bara skriva av mej i ren frustration. Idag var jag och fyra vänner ute och red. Vi ser att det kommer en...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 530
Senast: Sar24BB66
·
Ekonomi & Juridik Hej! Flytta tråden om den ligger fel moderatorn. Jag har fått hem en inackordering i veckan och skulle nu vilja be er det kloka...
Svar
18
· Visningar
1 837
Senast: day
·
Hästmänniskan Hej! Vill skaffa ponnyer! Behöver man skaffa något typ av tillstånd från länsstyrelsen eller annat för att bygga om en redan...
2
Svar
24
· Visningar
5 590
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar