Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik (Gissade på vart tråden skulle ligga så flytta den om den är fel :) ) VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG! Det är såhär, att jag går andra...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 442
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Hej! Jag kommer eventuellt flytta till Falun eller Borlänge i höst. Jag känner knappt nån där och min erfarenhet av dalarna sträcker...
Svar
10
· Visningar
2 497
Senast: Texaz
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: zannahgirl
·
Ekonomi & Juridik Jag har lite frågor runt försäljning av hästar som är i risk zonen av att ha en genetisk defekt, som jag hoppas någon insatt här på buke...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Niki
·
A
Hästmänniskan Behöver bara skriva av mej någonstans. Det var totalt oväntat. Hon har gått på bete med sin bästis, dom har gått tillsammans nästa hela...
Svar
13
· Visningar
2 578
Senast: palle
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver lite hjälp. De är så att jag har min ponny uppstallad på en ridskola, vi har skrivit kontrakt på pris och allt som ingår. I...
2
Svar
21
· Visningar
3 182
Senast: alltidhvit
·
Anläggning Ja, som överskriften lyder.... Vilket är bäst? ...Finns insektsdödare på Jula för några hundralappar, är det värt att satsa på...
Svar
17
· Visningar
7 901
A
Hästmänniskan Försöker att importera en häst från Rumänien, vilket är mycket svårt pga EIA (equin infektiös anemi) och de speciella EU-regler som...
Svar
1
· Visningar
1 136
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Vi har flyttat och snart är det hästarnas tur. Men hur stor bör vinterhagen vara? Hur liten FÅR den vara? 2 hästar. :) Och när det...
Svar
9
· Visningar
3 626
Senast: norrsol
·
Hästmänniskan Nu är de så att jag genom kontakter har fått ett prov jobb på Irland, ett super ställe som verkligen låter fantastiskt, många skulle nog...
2
Svar
32
· Visningar
6 173
Senast: athena
·
Hästmänniskan innan betongen på blivande stallgolvet stelnar? Inom 1 t, 5 t eller 24 t typ? Så man kan vara redo m kvasten när det är läge...
Svar
2
· Visningar
1 928
Senast: Kallebus
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om det är någon av er som har någon aning om hur man går tillväga för att utbilda sig till inseminatör och vad som...
Svar
6
· Visningar
4 028
Senast: Devils_Girl
·
Anläggning Detta är inte en bostadsannons utan en undran hur ni med bostad till uthyrning tänker och hur ni får tag i hyresgäster. Jag vet att...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 420
Gnägg Min arab en vinterdag.
Svar
0
· Visningar
107
Senast: amaasg
·
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Amp0
·
Ekonomi & Juridik jag har ett stall med 4 boxar, stort lösdrift, många åkrar för hö och många stora hagar. Förra året hade pappa 38 får och jag 4...
Svar
15
· Visningar
4 235
Senast: CurlySue
·
Hästmänniskan Skulle vilja öppna en diskussion om Varmbloden. Har själv ett varmblods sto. Men det sägs mycket strunt om varmblod t,ex att dom är...
2
Svar
37
· Visningar
3 827
Senast: Rufss
·
Hästmänniskan Jag är en tjej på 13 år som har letat medryttarhäst ett långt tag. Jag har både haft ute annonser och mailat folk utan att få svar. Nu...
2
Svar
28
· Visningar
3 917
Senast: Equilina
·
Svar
0
· Visningar
190
Senast: thats_me
·
A
Hästmänniskan Hej! Ny på buke, så jag vet ej vart detta ska ligga. men iaf behöver lite råd. Jag är på jakt efter en ny häst. Har hittat en jätte fin...
2
Svar
37
· Visningar
6 254
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24