Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi har nyligen köpt gård, byggt stall och har våra två hästar hemma. Vi rider, tömkör och kör med vagn. Allt har blivit dyrt såklart och...
Hästmänniskan
Är det någon som har gjort regn/vindskydd av ett sk lastbilsskåp? Jag har just köpt ett som jag tänkte placera i hagen. Det är nästan 9...
Hästmänniskan
Har satt ut hästen på annons och tänkte låna ut henne på foder. Självklart med ett avtal. Har en som är intresserad som anser att det är...
Ekonomi & Juridik
behöver man bygglov för att bygga en till box?
stallet har 5 boxar och nu byggs det en till. men kräver man bygglov på den boxen? inte...
Ekonomi & Juridik
(passar inte tråden här får en moderator gärna flytta den)
Jag gillar kika på hästmarknaden. Dagligen ser jag både köpesannonser och...
Ekonomi & Juridik
Ni som har stallturer i kollektivstall.Alltså någon tar morgon, en annan em och tredje kväll.
Hur tänker ni när det är fredag kväll...
Ekonomi & Juridik
Kan man häva ett köp av en häst som visar sig ha exem?
Hur gör man vart vänder man sig?
Inte jag som har problemet, men ville ha lite...
Hästmänniskan
För några år sedan kommer jag ihåg att det gjordes ganska ordentlig reklam för dessa hästbyar, i alla fall i hästsammanhang. Idén låter...
Hundavel & Ras Man undrar ju över en del ställningar hundar kan sova i. Huvudet helt bakåtböjt och halsen pressad mot en kudde är en favorit här, och...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Hästhantering Först hur mycket väger en, eller ska väga snarare? 200-250 kilo?
Är det hö och inte något annat med lägre ts så är det inga problem med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.