Behöver lite hjälp, stallhyra och kontrakt

Sv: Behöver lite hjälp, stallhyra och kontrakt

Jo men vad säger ditt kontrakt avseende uppsägning, är det per kalender månad eller gäller uppsägningen från det ni säger upp. Att en part struntar i skrivet kontrakt ger ju inte vid handen att nästa måste göra så, det är här som man ofta får problem när det gäller regler och juridik.

Sv: Behöver lite hjälp, stallhyra och kontrakt

De står inget när de räknas. De står bara att de är två
Månaders uppsägningstid. Men jag har sagt upp platsen nu omgående så om dom vill bråka får dom göra de. Jag är inte den enda i stallet som är
Missnöjd utan nästan alla andra är också de. Föreningen som driver ridskolan kan man inte kalla för en seriös förening så jag kan inte tro att dom driver de vidare. Men om dom gör de så låt dom, jag vet att jag har rätt ändå.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 343
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 446
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 626
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar