Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Det kanske redan finns en bra tråd om detta, isf ber jag om ursäkt. Tycker det är knepigt att söka från min Ipad :/ Jag är 25 år...
Svar
7
· Visningar
1 215
Senast: Ottilia
·
Ekonomi & Juridik Jag har en liten dröm att starta ett eget litet företag i framtiden inriktat på problemlösning, trick och lösträning, samt kanske...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan Har en häst ute på foder, fodervärden har nu sagt upp kontraktet och jag började leta efter nu fodervärd. Då blir hästen halt, visar sig...
Svar
17
· Visningar
3 152
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Halloj igen buke! Äger som några av er vet ett fd. travar sto som jag omskolar till ridhäst. Skaffade för cirkus: 2-3 månader sen en...
Svar
8
· Visningar
1 613
Senast: metspo
·
Hästmänniskan idag skulle det då vaccineras och raspas tänderna. Tid bokat till 12. Vet kom 15 min försent, men är ju rätt ok i fall. Men hon hade...
2
Svar
28
· Visningar
4 568
Senast: gammoster
·
M
Hästmänniskan hej ! Jag kommer få hem min häst den här månaden, min första egna :) Och jag undrar några saker! hur mycket betalar ni? vad...
2
Svar
22
· Visningar
3 416
Senast: H2SO4
·
Ekonomi & Juridik Under ett tag har jag och min familj suttit och kollat lite på att köpa en egen häst. Jag vet ungefär vad allting kostar, men det skulle...
Svar
13
· Visningar
2 077
Senast: Piquer
·
Hästmänniskan Det är fritt fram att flytta tråden om den ligger fel! Efter att ha sett ett antal ridskolor och även tagit lektioner vid två av dem...
Svar
18
· Visningar
3 368
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 789
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart den här tråden passar. Flytta den gärna om den hamnar fel.. Vad gör man i följande situation? Medryttare som...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 990
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Jag har en "vilande" enskild firma. Hyrde ut boxplatser tidigare men har lagt ner det. Nu har jag inte haft nån verksamhet på 2 år och...
Svar
4
· Visningar
1 452
Senast: Tussemaja
·
Hästmänniskan Hur ser ni ut? Ge mig tips på lättskött frisyr! Gärna foton!
2
Svar
36
· Visningar
8 945
Hästmänniskan Skrev teorin idag, klarade den. :) Nästa steg är uppkörningen. Kommer köra eget ekipage, tar troligen en lektion med bilskollärare, kan...
2
Svar
28
· Visningar
7 322
Senast: axel
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: amaasg
·
K
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Vi är två kompisar som funderar på att hyra ett stall och ta emot hästar för till och inridning. Men vi har inte så mycket kunskap...
Svar
12
· Visningar
2 407
Senast: lewellyn
·
Anläggning Hej! Svårt för mig att förklara då jag inte kan så mycket om ämnet! Har en stor gård där hästarna står i renoverat föredetta...
Svar
4
· Visningar
5 510
Senast: kvandi
·
Hästmänniskan (Flytta gärna tråden om den ligger på fel plats) Nu har tankarna gått om att jag ska köpa ett fullblod men eftersom jag aldrig har...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 944
Senast: Lella
·
Anläggning Ska ha en häst på foder som kommer i slutet av månaden. Så kollar runt på stallplatser nu, hittat en som kostar 2000 kr i månaden och då...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: arabia
·
Ekonomi & Juridik Vi har våran gård vid en enskild väg. Har jag förstått rätt att jag INTE behöver skylta med små gula skyltar att det är ström i tråden...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat