Betala tillbaka..

Sv: Betala tillbaka..

Jag förstår precis hur du menar men jag anser fortfarande att det finns bättre sätt att skriva det på så det inte blir missförstånd.
 
Sv: Betala tillbaka..

Det finns nästan alltid bättre sätt att uttrycka sig, och det värsta är att det en tycker är solklart förstår inte en annan och tvärt om. Det är ju inte så att man sitter och väger sina ord på guldvåg innan man skriver. De flesta frågar om de tycker något är oklart och säger "jasså menade du så" om man förtydligar sig och förklarar.
 
Senast ändrad:
Sv: Betala tillbaka..

Jag läste fort igenom och reagerade på rätten hit och dit och skrev vad jag anser, ibland läser jag snabbt och om jag stannade till så hade jag säkert även på första inlägget kommit på vad du menade. Därför är det enligt mig bättre att uttrycka sig så tydligt som möjligt direkt, så det inte går att missuppfatta om man inte vill det. För mig var det inte något oklart när jag läste inlägget och då frågar inte jag heller om det som nu sett var oklart i inlägget.
 
Sv: Betala tillbaka..

Men snälla du, tror du på allvar att folk medvetet uttrycker sig så att någon uppfattar det otydligt? Det blir inte mycket skrivet på forumet om man bara ska skriva så att det inte går att missuppfatta, typ ingenting skulle jag tro. Tro mig, det går att missuppfatta allt, även enstaviga ord.
 
Sv: Betala tillbaka..

Nej det tror jag inte. Därför är det bra att inte bli så upprörd när någon missuppfattar ens inlägg. Förstår inte heller vad det är att bli upprörd över heller egentligen, eller ta åt sig av. Jag läste fel pga för mig galet formulerat inlägg, inget konstigt med det.
 
Sv: Betala tillbaka..

Nej jag är inte upprörd. Och bli inte så upprörd för att du har problem med läsförståelsen.
 
Senast ändrad:
Sv: Betala tillbaka..

Jag har inga problem med läsförståelsen men känner att jag inte har lust att gå igenom ditt inlägg i detalj för att förklara vad det var som jag tycker är missvisande med det. Ta det privat om du vill för trådens skull men jag tycker det är relativt onödigt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 060
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 965
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Jag är så ledsen och besviken över mig själv för jag lyckats bli rädd för något som jag tyckte var så kul innan. Jag minns att jag bara...
Svar
15
· Visningar
1 375
Senast: zarmino
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp