Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Någon som kan tipsa mig om vart jag kan läsa om lagar kring detta?
Funderar kring hur jag ska komponera ihop hästarnas betesperioder...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar lite på att starta en enskild firma (eller liknande? finns det alternativ?). Hade i så fall tänkt ha firman om jag ska köra...
Hästmänniskan
Pappa fyller jämnt i år och han är en sån person som antingen redan har allt eller så köper han det han vill ha, alltså sliter jag mitt...
Hästmänniskan
Jag fick ta bort min häst för ett par månader sedan och hade egentligen tänkt ha en paus från hästar, kanske rida lektion, en tid. Sedan...
Hästmänniskan
Någon som har koll på detta? Det är så galet snurrigt med alla dessa regler kring BE och utökad B nu. Jag vill ta körkort för att kunna...
Hästmänniskan
Jag fick en fråga igår från sambons lillasyster, hur jag vågar ha mina hästar ute dygnet runt. Hon syftade på att det finns ju dom som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.