Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Det finns ju listor över vilka som är diplomerade beridare och unghästutbildare, vilka tränare som löst tränarlicens, men finns det...
Ekonomi & Juridik
Hejsan jag och min kompis funderade på om några kanske vi två kanske kan skaffa en häst tillsammans.:) Då vi är lika erfarna tycker om...
Hästmänniskan
Jag är överkänslig men jag stör mig verkligen på at vissa personer konstant ska kommentera hur länge jag rider? Det säjs kommentarer i...
Ekonomi & Juridik
Om stallplats hyrs och hästarna sen flyttas på bete på annan plats, är då hyresgästen skyldig att betala hyra trots att platserna inte...
Ekonomi & Juridik
Gör en lång hisyoria kort och vill inte utelämna någon.
Fodervärd åt häst som skall tränas och tävlas. Besiktigad före lån ua. Under...
Hästmänniskan
Det finns säkert massa trådar om detta redan, men om man bor i ena änden av landet och har hittat en intressant pålle i den andra, hur...
Ekonomi & Juridik
Det fanns en annan tråd nyligen där det diskuterades om ändringarna de gjort när det gäller tävling/ridhäst.
Det verkar som om många...
Ekonomi & Juridik
Har en häst till låns efter några turer med hästbyte mm. Hittills haft den på test men kommer sannolikt efter sommaren köpa alt skriva...
Ekonomi & Juridik
Jag går i gårdköpartankar och funderar nu på vad det kostar att ha ett litet enkelt stall för 5 hästar.
Det jag kommer på (men inte...
Skola & Jobb Där jag jobbar nu tror jag ingen har det, inget som märks iaf. Men där jag var förut fanns det de med grava alkoholproblem och de söp på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.