Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte känner att du orkar jobba mer med henne kanske hon kan säljas som avelssto, om hon har bra stam vill säga? Men det vill ju till att de problemen hon har inte är ärftliga (skadorna i ryggen t.ex.)
En åttaårig häst med fula röntgenplåtar låter inte lämplig att ställa i avelsboxen. Hur har en häst hunnit få sådana förändringar vid så pass låg ålder?
Dumt förslag.
Låter som en häst som kan vara vettig att avliva - om man inte känner någon som är intresserad av att låna den som ett träningsprojekt med överenskommelse om avslut vid misslyckande.
En åttaårig häst med fula röntgenplåtar låter inte lämplig att ställa i avelsboxen. Hur har en häst hunnit få sådana förändringar vid så pass låg ålder?
Dumt förslag.
Låter som en häst som kan vara vettig att avliva - om man inte känner någon som är intresserad av att låna den som ett träningsprojekt med överenskommelse om avslut vid misslyckande.
Det finns ju många som vill ta sin ann "problemhästar" och jag skulle försöka hitta rätt ägare, och självklart låta den provrida, och veta om problemen innan den tar hästen! Jag menar, du skulle ju inte vilja att någon avlivade dig om du hade ont eller var missförstådd? Är hästen sjuk eller skadad så finns det säkert någon som söker sällskapshäst, så finns så många andra sätt att lösa på istället för avlivning.
Varför sälja en häst som slår runt med ryttare i sadeln? Skulle inne vilja leva med att någon dör eller får men för livet tack vare att jag med flit sålt en sådan häst.Det finns ju många som vill ta sin ann "problemhästar" och jag skulle försöka hitta rätt ägare, och självklart låta den provrida, och veta om problemen innan den tar hästen! Jag menar, du skulle ju inte vilja att någon avlivade dig om du hade ont eller var missförstådd? Är hästen sjuk eller skadad så finns det säkert någon som söker sällskapshäst, så finns så många andra sätt att lösa på istället för avlivning.
En 8 åring som går banor på 130 skulle jag ge chansen att bli bättre. Det kostar ju inte ens 7000 i månaden att stalla upp den hos någon som är erkänt duktig med problemhästar och har det som yrke. Det i komination med att de oftast har massörer, veterinärer och equteraputer i sin närhet skulle jag satsa på eftersom du ju verkar ha pengarna för det