Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta konstigt inlägg men jag behöver lite hjälp
Historia: Under ponnytiden hade jag en mycket speciell d-ponny på foder under 3 år. Ingen drömponny snarare tvärtom! Han var odräglig från början, sparkade bet och jagade ut folk från hagen. Ful var han också den ända muskeln han hade var en gigantisk svanhals. Han var trögare än en halt snigel att rida.
Men jag fick till han väldigt bra på dessa år, han blev ganska snygg, fin framåtbjudning och han blev snällast i hela stallet! När jag gick upp på storhäst så såldes han av ägaren och har sedan dess varit hos en del olika ägare,fodervärdar. Nu ägs han av en ridskola och ska säljas.
Min nuvarande situation: Har eget stall 10boxar+ nybyggd lösdrift med plats för 4 hästar. Jag äger 6 stycken hästar. Varav 2 är i ridbar ålder.
Jag har egentligen inget behov av en ponny, men jag tycker att denna ponny flyttat runt så mycket. Och att låta han få ett sista hem skulle kännas bra. Ponnyn i fråga är 15 år och håller inte som ridponny. Om jag skulle köpa han tänkte jag att han får gå med 1-2åringarna på lösdrift som sällskap.
Är det någon mening att köpa tillbaka han? Skulle ni köpa tillbaka eran gamla ponny/häst om ni fick chansen?